|
|
|
|---|---|
|
Kan någon E36-guru svara på vad som saknas i min utrustningsspec? Klicka på länken nedan. Hela specen finns i beskrivningen av bilen. Dragkrok?? OK men kanske inte på en cab. Något annat? /Touchdown Länk | |
|
- Automatlåda? - Eljusterad ratt? - Värme baksätet? |
|
| - Elstolar med minne? | |
|
Hmmm fanns eljusterad ratt och uppvärmt baksäte som tillval på E36 Cab? Automatlåda ok ...Minne till stolarna är jag ganska säker på att det inte fanns - rätta mig om jag har fel /Touchdown Länk |
|
|
H/K paket, svara på min egen fråga... /Touchdown Länk |
|
|
o j***r vad tyst det blev här under melodi..festivalen! Ska naturligtvis vara "svarar" i mitt inlägg innan /Touchdown Länk |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Imponerande lista! |
| Det fanns väl inte värme i bak som tillval på en cab? Jäkla fin bil du har iallafall! | |
|
Har du inga bilder på din cab zyxon? /Touchdown Länk |
|
| Länk där har du några bilder! hälsningar | |
|
Din länk funkar inte /Touchdown Länk |
|
| Äsch! Jag heter iallafall zyxon på garaget också! | |
|
Hittade din nu zyxon. Ser jäkligt fin ut. Skön bil lr hur? /Touchdown Länk |
|
| Eljusterad ratt gick inte att få till E36. | |
|
Lång utrustningslista men Fullutrustad är ett svårt begrepp på en BMW. När man väl kryssat i alla val finns ju alltid Individual konceptet kvar. Men du bör vara en bra bit på väg :-). Noterar med intresse att din vagn varit inne hos samma firma som min tidigare E38 som jag köpte från Langer i Wertingen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.