|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
TJo! Blir det något spring break detta år? Det börjar ju dra ihop sig? Lite orolig eftersom man inte hört någonting ;) | |
|
Jepp. Lördagen den 3:e Maj kl 9-17. Mer info finns här: Länk Mvh Mattias The speed is always OK, but sometimes the corner can be too tight. |
|
| Sweeeetaah! Då kryssar vi i 3 maj i kalendern! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag kommer i vanlig ordning! |
|
Jag tar förhoppningsvis racinglicens dagen innan så jag sover väl i bilen på banan till dagen efter. Tuta eller varva en BMW 6:a/V8a så jag vaknar :) MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
Kommer! Det har ju varit kanon de två senaste åren! |
|
|
Hej! Vilka ska till mantorp 2/5 och 3/5. Jag ska själv dit. Vore kul att åka fler än att åka själv:) Mvh Biderman |
|
| 2 st Z3:or och förmodligen en M3:a, men vi åker tyvärr söderifrån. | |
|
Aha synd. Hoppas ngn annan åker ifrån Örebro hållet:) Rollebolle: Då syns vi där. Mvh Biderman |
|
| Biderman om min bil är klar så åker jag förbi örebro, ska dit den 3/5 isåntfall! Så då hänger jag med :) | |
|
Jag åker från Örebro, förhoppningsvis har även bil från Vingåker anslutit =) |
|
|
Edit: Katrineholm ska det vara......... |
|
|
En given tillställning redan inbokad i kalendern! :-) Mvh, Johnny Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Japp...kommer vara där! //Magnus Tolf |
|
| Kommer oxå till Mantorp :) | |
| Jag och A Lind kommer köra från Lund tidigt den 2:a maj, ska ta licens med :) Ser fram emot en trevlig helg, blir den första för oss. Får bara hoppas alla spår av vintern är borta ;) | |
|
Jag kommer också dit. vacker förare ska ha vacker bil:)Länk mvh Fredrik |
|
| Kommer oxå. Skalläven hjälpa till vid licenstagningen, så vi syns där! | |
| Jag var där faktiskt förra året med så det blir andra året för mig. Dock ingen bankörning då vilket det förhoppningsvis blir en del iår! | |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Audi club schweden har även gemensam bankörning med BMW detta år med,så förhoppningsvis lär det bli mycket bilar och folk under träffen. Mvh Patrik |
|
Patrik> När är denna bankörning tillsammans med Audi? Var anmäler jag mig? :) MVH /Jonas BMW CS #5871 Min pärla: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.