|
|
|
|---|---|
|
Jag funderar på att sälja min familjevagn o köpa en riktigt fin 325 E30 för runt 50.000:-. Vad får man för de pengarna? Hur är ägarkostanderna jämfört med min,men framför allt, prestandan! Hur ter sig 325-an till 100, efter 100 km/h? Dum affär? Stor skillnad på bilarna, jag har aldrig kört en 325-a, har ägt en 320-87. Tack. | |
|
hej. till och börja med så tycker jag att 50000 kr är lite väl högt pris för en 325 e30. jag köpte min för 30000 kr och den tycker jag är väldigt fin både motor och kaross. du får mycke bil för pengarna tycker jag. mycket körglädje kan jag säga för en ganska billig peng. ägarkostnaderna om man ska jämföra har jag ingen aning om. men jag är fortfarande student och jag har ju råd:) 0-100 går väl på runt 8 sek och 100 och uppåt tar väl lite längre tid. acc uppför för ett tag sen och det tog inte så lång tid upp till 210 km/h. jag tycker att du ska provköra en 325:a och själv avgöra om det kan vara en dum affär. själv så är jag skitnöjd med min. lycka till!!! mvh mange |
|
|
Köpte min för 21000...visserligen 22000 mil på mätaren. Så 50 papp tycker jag låter oerhört mycket! Me Motormässigt är den alldeles lagom tycker jag... Klart lite mer pulver hade inte skadat men man åker ifrån rätt många oxå...den är ju så lätt! |
|
| Låter fint, låter fint...nån annan som kan lägga till lite mera fakta? | |
323E21terror |