|
|
|
|---|---|
|
HEj, Har ngn monterat E90 orginal fälgar på en 1-serie ? If so, fungerade det utan problem ? Tack | |
|
Kan finnas lite info här: Länk. Som nämns i den tråden, går det alldeles säkert att sätta dit dem då bultcirkel och navdiameter är samma, men frågan är om breddningen (ET) skiljer för mycket. Fast enligt den här sidan skiljer ET bara 3 mm, så det handlar nog om hur breda fälgar du tänker dig: Länk Ledsen att jag inte kan vara mer precis... |
|
| TAck så mycket Helgeson !! | |
| Åh, tänk Ellipsoideker 162 på en 1-serie utan M-sport. Det hade varit nåt ;) | |
| ja, inte illa :) | |
|
Hej, Har provat (Radialeker 216) och det tar i bak, om kanterna rullas så går det nog bra, men fram såg det inte så bra ut (sticker ut lite för mkt för att passa min smak). Bild finns för den intresserade. 162or: Länk /R |
|
|
En E87 är att likställa med E36/E46 och Z3 när det gäller fälgar. Tyvärr, som redan sagt kommer E90:s fälgar för långt ut för dessa modeller. Som Robbo skriver så håller jag helt med, ET-måttet får inte understiga 40 på E87 eller E36/E46 för den delen, det blir helt enkelt inte snyggt. E90 har ET37 och däromkring beroende på storlek och fram eller bak. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
| Hej, Tack för svaren & infon !! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.