|
|
|
|---|---|
|
Är det nån som eftermonterat pdc på sin e60 eller e61? Är det fördraget kablar och vvad kostar det. Syftar på rginal pdc. "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen | |
|
Vet bara att jag fråga lokal BMW verkstad på pris för eftermondering av PDC fram till -06 330 touring, de sa glöm detta, pris mellan 15-20 tusen, låter mycket men de sa att de fick byta flera delar och priset därför orimligt. NoFear, kör med insidan. |
|
|
Det är kanske inte lika relevant, men en kompis fick pris för montering av pdc bak på en M3 e46 vilket skulle kosta 15000:- , så det verkar kosta mer än det smakar. Min bil: Länk |
|
|
Det verkar vara helt sjuka priser. Jag kan montera det själv. Men skulle vara intressant och veta om det går eller om man måste dra nya kablar. På de där priserna verkar det som inget är förberett. Ingen som gjort det på e60/e61 "Luft ska man ha i däcken inte i hjulhuset"/Ryssen |
|
Mattias_johan |
BMW har även en enklare sats för eftermonterin av PDC. Tror den hette PDC lite eller nått liknande. Då har man en speciell bakre nummerplåtshållare där sensorerna sitter i hållaren. Den är betydligt billigare men minns dock inte priset. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.