|
|
|
|---|---|
| Hittar det inte på sidan.... | |
|
De skickade ut nåt email i veckan, har tyvärr kastat men det kommer säkert ytterliggare info. FP |
|
|
Jag fick två mail i veckan: --- Dear all customer, Our GSM business included 2 online shops, www.one-stop-china.com& www.one-stop-factory.com have sold to GPG Industries. During the transition peroid, the delivery time will be longer than usual, for any customers place the order on or after 12-3-2008, the leadtime will be in 10 days. We apologize for any inconvenient caused to the customer, please let us emphasis again that it's just due to the revamping of the production lines during the transaition peroid, GPG take care the fast delivery to every customers seriously. --- Dear all customer, We would like to announce that the new owner of the online shops www.one-stop-factory.com and www.one-stop-china.com is GPG Industries, Christophe.Who is French, has been basing in China for 3 years as well as operating a factory & the team also have been involving the GSM business since 2000. The selling of the online shops, www.one-stop-china.com & www.one-stop-factory.com to GPG Industries is not concerned with the money first, it's because they're capable of operating a more quality, dynamic and organic GSM business. In addition, GPG is the team always implements the customer-oriented where stands in the customer's side helping the customers to earn money, such as the fastest update of the unlocking box, new cables & competitive offering of spare parts. The buying from GPG industries is not just the online shop and production equipments, there are included also the shifting of the customer service, online skills & knowledge, experienced production workers & technicians, engineers for developing the new products, supplier chain & international logistic services etc.. We sincerely recommend all customers to continue to buy & use GPS's product via www.one-stop-factory.com &www.one-stop-china.com The sonork of GPG Industries: 100.67372 --- De kommer nog snart igång igen! Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Det ser ut som det bara finns GSM-pryttlar för närvarande. Jag ställde frågan vidare nyss och fick blixtsnabbt svar (automatgenererat??) och de hänvisar till GPG-industries. FP |
|
|
Fick mera feedback idag från folket på One-Stop: Yes, one-stop-factory will not offer any car diagnostic tools any more. We'll send the new source for car diagnotic tools to you soon. Thank you and regards, FP |
|
|
Det går att handla här också. Länk Något längre leverans tid än One Stop men man slipper att ta reda på vad frakt mm skallkosta det är redan angivet /Ian |
|
|
Jepp. Eftersom det ser ut att komma från samma källa så lär de också få ett avbrott i leveranserna kanske. Frakten var inte nåt problem att reda ut hos One-Stop, det var ung. 150:-, medan det kostar £15 här. FP |
|
|
jasså. var den inte mer hos dem.. Då gjorde jag nog en dålig affär´men där ser man. Jag fick fram ett ca pris från DHL på 3-400kr men de var inte säkra på hur dyr frakten skulle bli. /Ian |
|
|
Jag lurades lite, frakterna har legat på $30-40 (DHL, 3-5 dagars leverans) när jag handlat. Å andra sidan är grejorna billiga så totalen blir helt OK ändå. Frakten visas direkt när man handlar, inga problem att se detta. Att fråga på fraktpriser hos DHL här hemma utan att ha avtal (ger oftast 40-50% lägre pris) kan få vem som helst att ramla av stolen. FP |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
De har börjat kommit igång igen beställde 4 andra BMW interface för nån timme sedan. ///MVH Hasso Länk |
|
aha... Då vet man. |
|
|
Jag hittar då inget på Länk eller Länk ? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Finns en del på första länken, men allt är nog inte upplagt än. Clicka på cardiagnostic Kommer säkert mera vad det lider. ///MVH Hasso Länk |
Det sket sig kan man säga de backade ordern dagen efter/igår och betalade tillbaka pengarna. Fick efter att fått kontakt med Cindy på one.stop följande svar, då jag undrade vad dom håll på med när dom inte tagit bort interfacen från hemsidan. Thank you for your email. We are so sorry, our online shop one-stop-factory.com has been sold to a GSM company, company name is GPG Industries, they can't offer car diagnostics tools. Leah is working for GPG Industries. Since our factory will be closed in the end of this month, so, there we can't process your order no.30704 to you. Again, we deeply apologize for the inconvenience bringing to you. We'll send the new sources for car tools to you soon. Thank you and regards, Cindy. ///MVH Hasso Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.