|
|
|
|---|---|
|
Snälla hjälp!! i min e30 cab så funkar inte c-låset från förar sidan när jag stänger. utan då måste jag låsa från passagerarsidan. men när jag öppnar då går det bra? känner nån igen det och i sånna fall hur fixar man det?? | |
|
Vad hände om du låser/låser upp från bagagen? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
kabelbrott kanske? Har haft det på en E30 och låset fungerade lite då och då o i olika situationer beroende på om kabeln hade kontakt eller ej. Ta av gummit mellan gångjärnen och kontrollera kablarna. Bra att börja där i allafall då kablarna påfrestas där! MVH |
|
|
ERIK W: det funkar hur fint som helst när jag låser/låser upp från bagagen. BOOVEN: jag ska dra av plasten idag och ta mig en titt. Tack för tipsen!! |
|
|
Beror då förmodligen på kabelbrott eller kass mikrobrytare i förardörren. Låser bilen sig om du vrider nyckel i förardörren till 90 grader och drar ut den? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| ERIK W : bilen låses endast på förar sidan när jag vrider nyckeln 90 grader ocut nyckelnh tar | |
| och tar ut nyckeln | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.