|
|
|
|---|---|
|
Hejsan Om någon som funderar på att köpa dena bmw på blocket så stämmer inte miltalet Länk Kan kontakta mig för mera info, har ägt bilen | |
|
matta lysena var på den där... men den var så billig så det kanske är skitsamma ifall den är skruvad :-) |
|
|
Hejsan Jodå det är ett riktigt bra pris på den. Det är till och med att man nästan är sugen igen. Men ville bara uppmärksamma ev köpare för det är ju inte så roligt att veta efter att man har köpt får reda på att den är skruvad. Men andra sidan så länge bilen är servad o går bra så gör det inget. Även innan när jag köpte den så fick jag reda på att den var skruvad men det var så mycket som var bytt på den o den gick hur fint som helt då så jag köpte den. MVH Daniel |
|
|
Man upphör aldrig att förvånas... Hur mycket tror du att den var skruvad när du ägde den? För sökmotorn: Säljs av Biltorget i Helsingborg Regnummer sux268 sux 268 Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Upplyste du köparen om att den var skruvad, annars kanskr det är så att nuvarande säljare inte vet om det. BMW CS #5206 |
|
|
Hejsan Man får lägga till ca 10-12000 mil till. Jodå jag sa det till köparen som köpte bilen utav mig såsom säljaren sa det till mig. Då jag köpte den så hadde den gått ca riktiga mil 26-27000 mil men då gick den hur fint som helst. Nu vett jag ej |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.