|
|
|
|---|---|
| Nå vad tror ni? :) Något att satsa på ? Synd att inga bilder finns på annonsen | |
|
Länk!? ------ BMW CS #04839 BMW SC #385 |
|
|
Länk Där har ni annonsen :) Mvh Janne. |
|
|
Jo...tycker för övrigt inte att annonsen var något att "hänga i granen" heller....ta det som ni vill. Mvh Janne. |
|
| "Hon har ny kamkedja och är nyservad - kostade nästan 8000 kr svart." :D | |
|
"All tänkbar utr. som fanns 1993 stora datorn solskydd" haha, ja solskydd är ju värsta lyxen. För o va 1 av 2 exempel på utrustning. Nej, den där tror jag inte på. Om bilen skulle va i sånt fint skick blaha blaha skulle han knappast bytt kamkedja svart och än mindre nämt de i annonsen. Sen så kan ma ju undra varför kamkedjan är bytt, inget man gör på en frisk 540! Säg att han får 17 för den :) |
|
| Ute igen... | |
| Så vitt jag vet är det där en E39fälg | |
| Han hade bytt spännare, inte kedja. Spännaren kan vara bra att byta, kostar inte mycket. | |
|
Dålig annons men ett rimligt pris om den verkligen är så fin som säljaren påstår. |
|
|
håller med Snajdaren är inte det en E39 fälg? Han verkar ju inte ha full kolla på vad han säger;) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| Jo de där fälgarna fanns inte till E34, bara till E39. | |
|
Förövrigt är just kedjan på M60 en lika svag punkt som platskulor och oljepumpsbultar. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Varför är det så viktigt i annonsen att ta upp belgiska prinsen.? Skulle nån köpa bara för att han pruttat i baksätet |
|
| Tycker det är coolt med kungaägt! =) Mest som en kul grej som man kan dryga sig med när folk undrar om bilen. | |
| Ja de gör ju bilen lite unik på nått sätt. Tycker också det är lite coolt. | |
|
"Skulle nån köpa bara för att han pruttat i baksätet" Bättre än andra läskiga saker man kan göra på ett baksäte :D |
|
|
Fiatlux--> Håller med, tråden om bilar som säljes pga. flytning är ju lite läskigare. Fälgarna är absolut E39. |
|
|
mycket hellre pruttad än andra saker!;) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.