|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
| bilen står på nån Feras Elayan,Kävlinge om nån har nytta av den information.....hade bilen varit i mina trakter hade åkt dit & varit "spekulant" & bjudit han typ 15 tusen.... | |
alain |
Det är någonting som jag inte förstor klart i det hella. Två man som registrerade sig på autopower igår(03/13) ni är välkommen på autopower. 1a: Bouncer, igår kl: 14.44 startar 1a inlägg oärligt E38 till salu i M-kl:15.51 2a:BMW 740 igår kl: 22.53 startar 1a iläggg oärligt E38 till salu i M kl: 23.06 BMW 740 inlägg hamnade på: (BMW träffar och sammankomster); inte vet jag varför. Båda registrerade sig igår, och båda starta samma tråd i olika tider: (Oärligt E38 till salu i Malmö) Har ni ägd båda två samma bil samtidig? MVH (( Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
alain: Bouncer säger att han ägt bilen tidgare och att den haft ett antal ägare efter honom. BMW 740 ägde bilen direkt innan den nuvarande ägare. Så långt är det ju inga problem. Nu stämmer ju inte Bouncers och BMW 740's uppgifter om miltal överens med varandra. Enligt vägverket så kan man konstatera att: Nuvarande ägare fr o m 2008-01-22 Tidigare ägare fr o m 2007-10-01 <-- Bör vara BMW 740 Tidigare ägare fr o m 2007-09-26 Senste besiktning 2007-11-30 med mätarställning 116776 km Med andra ord så stämmer Bouncers uppgifter medan BMW 740 har helt andra siffror och var också ägare till bilen när den besiktigades 2007-11-30. ___ //Ulf |
|
|
Programmer: Om du har reg.nr på den, ring 0771-600 800 Fredag: 08.00-17.00, så mailar dom besiktningsprotokollen 3år bakåt i tiden. Så får vi detta utrett... |
|
| annons är borta i alla fall.....kanske ägaren läst denna tråd? | |
alain |
Jag ringde till honom kl 10.00 idag, han kunde inte Svenska och sa att bilen är såld Jag skulle vilja den ny ägare tl nr och be honom att läsa alla dessa inläggen och stämma bedragare. ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Jimi S: Bouncer har ju lagt upp bilder på bilen som visar dess skick innan han sålde den och där ser man reg.nr som är HTN217 ___ //Ulf |
|
alain |
HTN 217 är inte rätt reg nr, änligt VV, inget bil med den reg nr bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Bilen har för övrigt brukandeförbud pga obetald skatt.. | |
alain |
Man kan fråga sig varför den inte finns på VV registret? bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
alain: Lär dig knappa rätt. eller så är det nått vajsing på VV hemsida. Fordonet lagrat i den tjocka skruvarpärmen, snart dags att börja på en ny. ///MVH Hasso Länk |
|
Alain: Jag hade inga problem att hitta HTN217 på vägverket, sitter här med faxet framför mig med. Mina bilar: Länk |
|
alain |
nu fick jag det. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Fick besiktingsprotokollen nu! Reg.nr HTN217 2005-12-16 566102 km 2006-07-28 606373 km 2007-11-30 116776 km |
|
alain |
Jag pratade nyss med VV, fick alla uppysningar, han sa att bilprovning och VV inte kan göra någonting om det, det är bara den nya ägare som får ta reda på själv innan att han köper bilen genom att fråga efter kopior på besiktningsprotokoler under flera år. Han sa att han kan fråga dessa kopior och göra en polisanmälan för grov bedrageri. ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
Kan bara tycka synd om den som köpt den. Men ingen har reagerat på att det har väl knappast kostat 0kr att få bilen i det skicket den är i nu.Borde väl vara minst 30papp nerlagt om det nu är hellack osv? Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Men alltså... 50,000mil. FEMTIOTUSEN MIL! Hur jävliga kan folk vara egentligen? Huvva. /Micke |
|
|
Med så många ägarbyten mellan senaste besiktningarna lär det ju bli svårt att bevisa vem som skruvat mätaren, om inte mätarställningen även noterats på köpehandlingarna (om det nu finns några) /Mats J |
|
|
Bouncer!!!!!!!!!! Det är underbart att det finns människor som du,tyvärr ÄR det många som inte skulle bry sig om de såg sin gamla kärra till salu med en del ommodifieringar som tillbakadragna mil!Det finns hopp tack o lov! Bmw=Bil_Med_Wett |
|
alain |
Det verkar som att det blir lite lättare nu att hitta den bedragare om man kan kalla honom så, man kan kontakta ägarna en och en att börja med den längst ner från listan och ser. ((Alain)) bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.