|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
wendtan: håller med dig, varje gång jag provat de nya modellerna så har jag fått "kämpa" med blinkerspaken men det är väl något man skulle vänja sig vid dagligt bruk... Maskinen i 330'n är en riktigt trevlig bekanstskap... ___ //Ulf |
|
|
450k?! det är nog som ni skriver att vissa köpare har 0-koll.. du får samma bil NY MJ08 med samma spec för under 440k..räknat med den normala rabatten vid nybilsköp.. |
|
|
Sani: Nja, 3 blinknings funktionen har alla nya bilar, inkl min V50. Det är inte alls det jag syftar på. Länk |
|
|
I januari hade BMW GBG 90 års jubileum eller något i den stilen. Då sålde de en NY (Tillverkad -07) 330 Ix coupe med skinn och en massa utrustning, dock e M-sport men det mesta annat(2 paket, sportstolar skinnklädsel etc) i Silver för 403,900kr, sänkt 90.000! I paritet med det så känns uppåt 400 för en 325 som ganska dyrt. Var själv sugen på denna 330 coupe(Med tanke på vad folk begär för begagnade diton) men jag vill ha en bakhjulsdriven och så fattades det en 100,000 i min budget.... Men bra pris var det, som sagt NY bil, 0-mil! //Der meister Es geht los... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.