|
|
|
|---|---|
|
Tjenare alla. Är som så att jag emailat fram och tillbaka i 2 omgångar med en så kallad intressant från Drammen, Norge på min bil. Och det luktade blåsning från första mailet och ni vet vad man brukar säga. Att första intrycket oftast är det rätta. Dock så är skillnaden i detta fall att :Det är jag som säljer bilen så alltså inga sätt in pengar här o där bla bla för en bil som inte finns. Såklart är jag medveten om att han försöker blåsa mig men på vilket sätt kan han göra det? I det andra mailet skrev han Hello Igor, I am so sorry for the Delay in answering you.My Wife had a new baby boy and I was busy with many activites.I am happy to read an email from you about the Car still being available for me to Purchase. My Wife and I has decieded to buy the Car at the Price of 174 000 SEK.Kindly state the present location of the Car so I can come and Look/inspection this weekend.I live in Drammen. Hope to read from you soonest. Clement Vid detta mailet verkade det ändå kunna stämma. 3 o sista mailet hittils Hello Igor, I am so sorry for the Delay in answering you.The new baby has not made me chanced. I will be leaving for Phlippines Tomorrow evening.I will be making out payment to cover the purchase and pick up . I will be needing your name,address and phone number to be able to make out the bank remisse.Total amount on check will be 2$8.000 SEK.The Car purchase 174.000 SEK pick-up and shipper 78.000 SEK.So when you recieve the bank check you deduct your 174.000 sek and send the Balance 78.000 SEK to the pick up and shipping agent. I will be needing the info so i can make out the payment. Have a nice day. Clement.. Är lite dålig på engelska , så vad e det för blåsning han försöker med? tack! | |
|
Länk // M.V.H. Daniel |
|
| Tack så mycket spajjs. Var såklart precis vad jag befarade, läste hela den andra tråden hehe. Vilken lirare :) | |
|
Varsågod :) // M.V.H. Daniel |
|
| Clement maila mig oxå när jag hade min 540/6 till salu förra vecka va ngn yahoo adress om jag inte minns fel men va exakt samma upplägg.Dock kasta jag det i papperskorgen när jag såg det första mailet som va att han va intresserad av bilen.. ja blåsning är det iaf | |
|
Samma här, en vid namn Clement mailade till mej också men mailet åkte i papperskorgen utan att läsa det. PB |
|
| Maila han nu utan att behålla gammal info.Och skrev som subjekt the car & i mailet skrev jag bara Thats sounds great when can u transfer the money.Tog från en email adress han inte kände till får se vad han svarar. | |
| Hade ju varit roligt att be honom komma och kolla och sen blåsa honom! Borde ju tydligen finnas underlag på vad han sysslar med!? | |
|
Hade nån førsøkt blåsa mig så, så hade jag bestæmt træff med honom. Sen hade jag rånat han på allt.. inkl och låtit han gå hem till norge igen.. // M.V.H. Daniel |
|
|
Undra om detta inte samma lirare.. mailar mig om min 530... Vilken dåre!!! Hallå, Thanks you so much for the mail. Am glad to hear its still available. can you state the present location of the vehicle, so i can make out time and inspect it before i go offshore. please can you reconfirm your final bottom price. Thanks and have a wonderful day. Paul Davis |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.