|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
hej En polare till mig har en M3-98 3,2l som har "rasat" motorn knackade och har vart inne på två verkstäder men har bara blivit isärtagen..oljetråget och toppen...men inget mer...verkar vara för svårt men de säger att det blir för dyrt...? ! Är det ngn som vet verkstad eller privat person som kan M3 ?? tacksam för all hjälp som kan leda till att den snart rullar igen..bilen finns i gbg området men alla svar är mer än välkommna !! Mvh Peter | |
| Ring Sven Lager på Bavaria och hör. Länk | |
|
tackar !! mailade direkt !! känner ni ngn privat person som meckar så tveka inte o svara ! mvh P |
|
|
Visserligen i Halmstad men jag kan varmt rekommendera Rigo på Rigo bilservice. Tel 035-218810. Han renoverade min motor och är en av mkt få jag har fullt förtroende för. |
|
|
Alltid är det nån polare ;) Du försa inte dig i rubriken? :P // M.V.H. Daniel |
|
| LOL | |
|
Personligen skulle jag nog hellre låta en seriös firma göra det och få ett vettigt kvitto på jobbet, borde vara värt en hel del då den i framtiden ska säljas... /// Nicke |
|
|
hahaha nej killar själv kör jag Audi och INTE BMW...ni ser ju hur det går för dem hihi tacksam för svar ang verkstäder och inte finniga torra kommentarer ! P |
|
Filip_J |
Ändå heter du "loketM3" hahaha =) |
|
Filip_J: Och reggar en helt ny användare för att fråga efter nån som kan fixa "hans kompis" bil ;) // M.V.H. Daniel |
|
| HAHAHA.......... | |
Filip_J |
Precis =) Det är inget att skämmas över att bilen är sönder, nu hoppas jag bara att det löser sig och att din bil blir fixad. Lycka till! |
|
Förmodligen e killen rädd att folk ska få reda på det och att han inte ska få sålt bilen den dagen den finns ute till salu.. :) Hoppas oxå du får fixat bilen. Måste kännas tungt att ha M3 ståendes stilla :( // M.V.H. Daniel |
|
| Shit Vilka dryga komentarer!! Killen frågar en seriös fråga och får efterblivna komentarer som inte har med saken att göra! Har man inget vettigt att tillföra så behöver man inte anstränga sig | |
|
Kan inte låta bli att länka till den här filmen ;) Länk Hälsa din kompis lycka till med motorn, kanske är det billigast att hitta en begagnad och stoppa i. Sök på www.bildelsbasen.se |
|
|
Hahahhahaha BjörnB, den var klockren =) Mvh Markus |
|
|
Haha ja den va verkligen klockren! |
|
Filip_J |
Hamman24: Men nu var det ju inte "hans" bil utan en "polares" ;) |
| Walléns motorrenoveringar i Frölunda?! Lämnade en topp till dem för länge sedan men minns att jag var väldigt nöjd. | |
|
tack för en vettig person ! finns lite finniga unga kids här ... men sån´t får man räkna me lite konstigt med så många allvetare och besserwissar som det finns att ingen vill eller kan mecka ihop den för överenskommet belopp ... mvh P |
|
|
Länk Seriös firma av den "gamla stammen". |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.