|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Jag är då nöjd med min daytonavioletta iaf. bögfärg? haha, det lät ju ungefär som nåt min lillebror skulle kunna kläcka ur sig :) |
|
|
Helt ärligt talat mitt absolut sista val av alla originalfärger på bmws modeller. Så j-vla gräsligt som det kan bli. "Besvikelsen över dålig kvalitet, varar längre än belåtenheten med ett lägre pris" |
|
Filip_J |
Ringwing: Är din lillebror bög? |
|
Filip: nej, hans lillebror är förmodligen ung. hurså, intresserad av honom eller? |
|
|
Börjar bli lite Zandlådenivå på denna tråden nu tycker jag... Trevlig helg! Fabio |
|
| Tycker den e grymt snygg! kanske därför ja har en... Länk | |
|
M3_Fabio: Du verkar ha en ganska vettig inställning:) |
|
Filip_J |
Nej, men det är lika löjligt av mig att säga något sådant som att säga att det skulle vara småbarn som säger en sådan sak. Då färgen lila signifikerar homosexuella så är det väl inte konstigt att kalla det "bögfärg" Jag skulle aldrig gå omkring i lila byxor, kläder o.s.v, skulle heller aldrig köra en lila bil. |
|
Jag hade en 328 e36 i denfärgen. Länk , riktigt fin med tids enliga fälgar ,saknar den fortfarnade ibland. Färgen verkarde eftertraktad när jag sålde bilen iaf. |
|
|
Moraröd metallic, sepiaviolett metallic samt rödviolett är otroligt snygga kulörer på sportbilar. För övrigt är jag är inte bög och är tillräckligt säker på min manlighet för att kunna åka runt i en bil med den färgen utan problem. Säkert värre för de som känner sig osäkra ... |
|
Filip_J |
Tror nog man tänker efter både en och två gånger på vilken färg man vill ha. |
| Två färger gick bort ordentligt när jag letade M5, mörkblå och violett. Nej tack... | |
Filip_J |
Sterlingsilber, diamantsvart, alpinvit, dakargul, estorilblå, santorinblå, lagunaseca.... några av mina favoritfärger! |
|
Ja jösses. Blir klassad som homosexuell pga. vilken färg på bilen man väljer Man upphör aldrig att förvånas! Tycker att technoviolett och daytonaviolett är riktigt grymma färger. Snygga. Så tycker även många av mina kompisar, och inte är varken de eller jag homosexuella inte. Snarare betydligt mer säkra i vår sexualitet än vissa andra skribenter här tycks vara... :-) Löjligt var ordet sa Bull. |
|
Filip_J |
Så du menar att folk som tycker annorlunda än du och dina s.k kompisar är osäkra pga att vi ogillar det du gillar? Jösses vad du måste ha lite kompisar. |
|
filip_J :riktigt seg jämförelse/slutsats du har ännu drygare att spinna vidare på när du får ??? för ditt påstående , lägg ner! Tror du inte bögar gillar Sterlingsilber, diamantsvart, alpinvit, dakargul, estorilblå, santorinblå, lagunaseca blå lika ofta eller mycket som andra eller? Mer daytona violett till hetros tack :-) Mpower |
|
Filip_J |
Smaken är som baken =) |
| Filip! Hoppas inte du går omkring i Dakargula byxor.. | |
|
är det nån som sålt en bil lackad i den violetta färgen som tycker att det verkar trögt sålt pga bilens lack? Daniel Länk |
|
|
Känner en storvuxen kille med stort skägg som kör Hd på sommaren och kör en daytonaviolett E34 540 som vinterbil. Ska bli roligt att se hans min när jag berättar att hans bil tydligen har en bögfärg, som tur är så har han mycket humor ;) Mvh Jens |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.