|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Någon som har några erfarenheter av orginal bmw angeleyes. Vad kostar dom? Vilken färg lyser ringarna? MVH Elias | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Hella är orIginal :) Länk Länk Länk ///MVH Hasso Länk |
|
okej vad kostar dom? hittar inga lysen med angeleyes som passar om man har orginal xenon? Jag har fått för mig att ccfl ringarna bara är jobbiga att sätta dit och att det kan strula med höjdjustering på lysena och så. MVH Elias |
|
| Allra längst ner i hasso:s första länk finns bild och pris (8290kr) på "orginal" xenon och angel eyes | |
| okej, men det är ju för 5-serien. kanske kostar lika med 3 seriens men vart hittar man dom. så dom passar orginal xenon | |
| Aj då, jag snöade in mig på hassos 5-serie då du ej skrivit 3-serie... Jag har letat efter det till min. Har inte frågat på bmw men jag tror inte det finns orginal. Har heller ej hitta replika för orginal xenon, har faktist inte sett någon alls med orginal angeleyes. Får ringa och fråga bmw men jag ska nog köpa ccfl | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Captur Intens II-19 |
Eftersom man inte specficerar vad man frågar efter så får man svar därefter. ///MVH Hasso Länk |
|
jo men nu vet ni iaf att jag söker angeleyes kompletta lysen. vill ej ha ccfl ringar helst. men men sk ringa bmw någon dag fram över och kolla pris om dom nu ens har det orginal. mvh elias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.