|
Sida 5 av 5
|
|
|---|---|
|
Jag menade att du skulle ta styr enheterna från den bilen som kostar 4000:-. Jag har faktiskt ingen koll men vad jag fick höra av gamla ägaren är att abs enheten inte svarar på datorn. |
|
| Jag får se hur jag gör. Lutar mer åt det andra hålet alltså att sälja den | |
| Ingen dum idé heller. | |
|
Dekey när hade du tänkt o skicka bilderna som du sa att du hade på bilen? Vad skulle ni sätta som annonspris på bilen? |
|
|
Hej, Gammal tant lite lagom senil tydligen.... Vad jag kan se så är det en vanlig BMW 320i Edition med en gråmet färg som var lite speciell enligt Novation. Ingen skinnklädsel eller träpaneler. Har lagt upp en annons på powerbörsen och blocket så får vi se vad som händer. Tanten skall inte köra bil längre i alla fall så den skall bort. Mats |
|
|
Nu har även jag lagt upp en annons på bilen här på Autopower/Powerbörsen Dekey hoppas det är lugnt att jag använt 2 av dina bilder, om inte så är det bara att säga till |
|
| Det får du absolut göra. Min Internet på datorn har lagt av helt så bilderna kommer när det är fixat. | |
| Låter bra | |
|
Då har bilen en ny ägare Snart kommer väl ut på blocket också helt förstörd så som de körde bilen |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.