AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
13.784

Finns det BMW e36 specialmodell?

Sida 4 av 5
Visa användare
74
dekey
BMW M3 E46
Jag har en vän som kan vara intresserad vad kan du tänka dig att släppa den för?
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Hm, jag blir lite fundersam jag läser den här tråden. Får inte folk säga att bilen är ful? Eller var det nåt annat ägaren (dekey) menade. Inläggen lät lite smått ironiska.

///BMW - Was sonst!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Hm, jag blir lite fundersam jag läser den här tråden. Får inte folk säga att bilen är ful? Eller var det nåt annat ägaren (dekey) menade. Inläggen lät lite smått ironiska.

///BMW - Was sonst!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19

///BMW - Was sonst!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19

///BMW - Was sonst!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19

///BMW - Was sonst!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19

///BMW - Was sonst!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19

///BMW - Was sonst!
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19

///BMW - Was sonst!
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Svar till Dekey

Jag vet faktiskt inte

Tänkte annonsera den för runt 20000kr och priset går att diskutera
Men tror jag själv behåller fälgarna och skickar med mina E36 M3 fälgar istället.

Vad kan din vän tänka sig att betala?
Visa användare
74
dekey
BMW M3 E46
Jag tror nog att han väntar på ett prisförslag av mats här på autopower. Bilen blir ganska dyr för honom. Mvh.

Johan vi alla kan uttrycka oss fritt här i Sverige men vill nog tillägga att det är lite o ta att säga att bilen är ful. Detta är en diskussions tråd och inte en nedtrycknings tråd.

Hälsningar Dekey.
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Jag har fått bud på bilen från en som jobbar på verkstaden jag lämnade in bilen hos men sa att jag väntar tills jag bestämt mig helt och lagt ut den på annons

Men hur mycket vill din vän bjuda?
Visa användare
3.729
JohanE
E30 -87
E30 -89
Ford focus -19
Det blir ju ingen nedtryckningstråd om folk säger det de tycker. Eller?

///BMW - Was sonst!
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Nu har jag bestämt mig för att sälja bilen

Dekey vad bjuder din vän för bilen?

Och finns det någon annan som är intresserad innan jag annonserar den?
Visa användare
74
dekey
BMW M3 E46
Jag tror att det är bäst att du annonserar bilen då vännen är tveksam fortfarande. Lägg till blocket försäkring så får du den såld snabbare kanske för ett bättre pris. Mvh/ Dekey
Visa användare
74
dekey
BMW M3 E46
Jag kan rekom att det finns en 320 på blocket hel men krockad för endast 4000:- köp den så kan du garanterat åtgärda felet på den du har plus att du har allt annat kvar som reserv det lönar sig inte för oss att göra detta då vi hade från början tänk att bilen skulle kosta oss 20-23000 :- första gången vi skulle köpa den...
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Problemet är att enhet numret/koden måste passa på min bil. För Bildemo har hela enheten för 995kr men problemet är numret/koden.
Visa användare
74
dekey
BMW M3 E46
Om du byter styrenhetrna så lär du inte ha några problem. Du måste nog in på bmw för att programmera in det bar.
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Om jag köper enheten hos BMW + allt som måste göras så kommer bilen att kosta mig mellan 25-30000 utan att jag ens hunnit köra en mil med bilen.

Och även om bilen verkligen är jätte jätte fin men vet inte om jag kan lägga så mycket pengar på bilen
ku
343
kurdm_uppsala
Letar efter nästa BMW
Men ska kolla upp numret/koden på enheten på bilen och sedan försöka hitta en som passar.

Förresten angående det numret/koden, måste det stämma 100% eller vad är det som avgör om de passar ihop eller inte?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.