|
Sida 2 av 5
|
|
|---|---|
Mr 435 1602-72
2000 touring-72 2000 tii touring-72 323i Baur-84 328iM Coupé-97 525iM Touring Individual-95 Alpina B3 3.0-94 330e-20 |
Tinne: Det börjar ta sig i alla fall... :-) |
|
haha jag sökte på inredning till e36 på google och kom in hit.. jag vet att de är ett tag sen detta forum startade men ville bara säga att n vän till mig äger en av dessa fråga gärna honom på garaget med allias dekey. Länk de gjordes 6 sånna min vän har en och så var jag och kolla på en i uppsala men den är "ramsne" kan man säga felbyggd. den är inte jämt byggd i karossen eller så är den transsport skadad ingen som vet så. sen säg jag även en annan någonstans uppe i norrlan med höga mil och rost. så de är väl typ 4 st vad jag vet väl bevarade. |
|
|
"de gjordes 6 sånna min vän har en och så var jag och kolla på en i uppsala men den är "ramsne" Jo jo när storfiskaren....osv osv "E36 Schweden Sonderserie 30 Einheiten CB51" 30 st tillverkade i denna special serie eller hur skall man tolka BMWs uppgifter?? |
|
| Dessutom är ju den på garaget sönderpimpad vilket tar ner värdet duktigt. | |
|
Nja, pimpad var den väl men inte sönderpimpad. Är ju rätt lätt att få den till originalutseende igen. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Står en på min gata dagligen, riktigt fin färg! |
|
|
Länk Länk ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Lika fin som jag tycker lacken är , lika illa tycker jag om inredningen.. Ljus instrumentpanel och träpaneler är inte helt okej förrän man fyllt 50. Eller röker pipa! |
|
| Samma bil som "drastic" länkade till på garaget ( fast på garaget är den 1 av 6) på blocket har den blivit 1 av 8... | |
|
jasså minsan. kul att veta har trott att de bara fns 6. :O haha men de är nog så, man hör något rykte som man säger vidare. ag och vännen med en sån här e36:a var på bmw på tyresö i stockholm oh dom hade ingen aning om färgen. inte änns vännerna borta i tyskland visste vad de var för färg m jag minns rätt. kul att lär sig något nytt :) |
|
|
Hej på er alla. Det är jag som är ägaren till e36:an som e Spec på garaget. Jo jag vill be om ursäkt ifall jag har fått er o säga att jag e amatör för att jag hade skrivit 1av6 eller 1av8. Den uppgiften hade jag fått av en kille som jobbade på BMW som idagsläget jobbar på merca i segeltorp. Att jag skrev detta hjälpte det mig att skaffa fram historiken till min pärla. Jag vill tacka alla och definitivt den som tycker att den är sönderpimpad. Det är bara fram och baklysen och då snackar jag om en 30minuters jobb. Det ändrar inte på vad bakgrunden är till den. Bilen ska inte säljas längre. SIST men inte minst, Spec tack till ''Mixim''. Mvh/ John DK |
|
| bmw gjorde 2st m3 med turbo original, just det original... en brann upp på ringen om jag inte minns fel (osäker på bana, men vet att den brann), och den andra rullar i Sverige. | |
|
Hej, Tar upp denna tråd igen. Min mammas väninna beställde sin ny från BMW och har den kvar än i dag. Gått strax över 10k mil och är i mycket gott skick. Nu har hon bestämt att hon skall skiljas från sin pärla. Är det någon som vill ha första tjing? |
|
|
Modell och motor? En 328 coupe är nog mer intressant för de flesta än en 316i touring. __________ Mvh Grelle |
|
|
Jag vill ha den! Mvh.. |
|
| Mejla mig gärna direkt så ska vi kanske kunna göra en affär. | |
|
Ligger två stycken ute på Blocket just nu: Länk Länk Men de lär ju inte vara i det skick bilen Mats99 tipsar om. ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
| Andra länken visar att baklysen inte var original då dem kom med vita blinkers. Min gamla fick jag i erbj att köpa tillbaka för 6000. Antispinn abs o kylare vattenpump behövde bytas. Så att dem som begär dessa priser som länken kan ju sitta o drömma. Jag sålde min med original utförande för 34000:- år 2010 och då hade den gått 13000 mil. Att begära 23 för en som har gått 21000 mil det är kallar jag för idioti för mig då jag själv köpt och sålt ett ex i toppskick jämfört med alla som är kvarlevande. Men idag är den i ett skick som man tycker synd om. Reg nr: FXL709. En gammal älskling som tyvär hamnade i fel händer når jag sålde den. | |
|
Hej igen, Jag kommer få bilen förhoppningsvis i helgen och kan ta några bilder av den. Återkommer snarast. Mats |
|
|
Den för 27.500:- och 23k mil är såld nu vad det verkar. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.