|
|
|
|---|---|
|
Undrar om det är vanligt? På M Roadstern var det någon som valde att repa båda sidorna rätt djupt förra hösten...:( Nu vågar jag inte ställa ifrån mig den alls...:( | |
|
Min bil blev repad samt sidorutan inslagen för några år sedan. En annan kille fick caben sönderskuren på sin Z3. Mvh Henrik |
|
| Jag har fått min blästrad av misstag av en kommunarbetare som trimmade gräs/grusgård framför bilen på en innergård på en hyrdparkering. 3000 Självrisk fick han betala och jag fick nylackad front,huv,njurar och utbytt ruta. :D | |
| Parkerade min M Coupe på gatan i Stockholm 1.5 år utan en enda repa! Folk tycker den är ful nog som den är.. hehe | |
| Kongen: Du måste ha haft en sjujäkla tur! Du kanske har en diskret färg dessutom? | |
| Kongen > Helt otroligt! Har själv fått min gamla E38 repad på uppfarten till min villa. Men M Roadstern står alltid i garage. Vågar aldrig ställa den "illa" som inne istan eller likanande. | |
| Det var en Estoril Blå coupe! :) Så inte direkt diskret.. var vel hyffsat lugnt område jag bodde i, men endel folk i rörelse endå.. Tror inte M Coupe er en bil som "sticker i ögat" på folk. | |
|
Jag har inte heller drabbats av någon skadegörelse, trots att den står utomhus på min parkering hela sommaren. Kongen<-- För din info, den är i lika fint skick fortfarande. mvh Andreas |
|
| Har klarat mig fint förutom grannens katt som hoppar på min huv och lägger sig på suffletten, någon som har nåt tips mot detta?? | |
| Biorma, jag känner igen det där... Jag smetade in bilen i giftigt myrmedel och jag har inte sett röken av katten sen dess.... =) | |
| När jag hade min mintgröna saab 900 (-86), parkerade jag den olåst mitt i centrala linköping i två månaders tid utan att det hände ett skit... Dessutom hade jag tjuvkopplat bilen och satt in tryckknappar då tändningen hade gått sönder - så den som hade velat hade bara kunnat hoppa in i bilen och tryckt på knappen så hade bilen startat... =) | |
| tvesovla > Ja då hade den presumptiva biltjuven sluppit använda valfri nyckel/skruvmejsel/glasspinne för att starta bilen vilket annars dög fint för en 900 av den generationen. ;) | |
|
Dem var inte så svårstulna vill jag minnas. (och presumtiva ska det stå ;) |
|
| Haha, glasspinne! Precis, väldigt lätta bilar att sno och i detta fallet hade en ev tjuv sluppit använda glasspinnen... =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.