|
|
|
|---|---|
|
hej undrar bara hur många m bilar kommer det till elmia... jag funderar på och åka ditt med m5:an men vill veta om de kommer fler m bilar vill inte stå bland volvo nissar Jonas M-power | |
|
Är det torrt och fint så kommer jag att ta M5. Ska det regna så åker jag tjänstebilen vilken borde smälta in bättre på Elmia-träffen. There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
de hade varit gött om du kom så blir det två carbonsvarta m5:or om inte de kommer fler.. Har du ställt på din bil.. Jag funderar på och göra det nästa vecka Jonas M-power |
|
|
Om vädret är fint så kommer jag upp me min M3:a... Ska ev ställa på den nästa vecka.. Mvh Niklas |
|
|
Jonas 320: Jag har aldrig ställt av. Vill kunna köra en sväng när det är torrt om jag känner för det under vinterperioden =) There are lots of good sportcars on the road. I know I pass them all the time. |
|
|
okay.. nej min e avställ och med körförbud har inte haft den inne på bes.. ska göra det nu i veckan Jonas M-power |
|
|
Klart det blir elmia med m3:an, bor ju i stan! Låt inte lite regn hindra, bilen är till för att brukas. Ingen prydnads sak! Mvh Martin |
|
|
Det blir M3:a, som sagt det ska ju användas... mvh john |
|
| Om jag åker ner så kommer jag ta M3an iaf :) | |
|
Ställde på bilen idag och varit å besiktat..gick bra..blankt papper.. Hoppas det inte blir nån snö till Elmia helgen..vore tråkigt.. Mvh Niklas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.