|
|
|
|---|---|
|
Någon som kör med lackat cabskydd? Såg på den bilen med Hamman vingen ser ut att ha det, ser ju nice ut ! Länk Jag vill ha. | |
|
Ser inte ut att vara originalskyddet, det är samma typ som på den vita bilen troligen ABS plast eller glasfiber gissar jag! Originalskyddet sitter nog inte färgen kvar på så länge! Min Z3: Länk |
|
|
Roadsterkåpan är mest ett problem. Du måste cabba ner bilen hemma och kan inte cabba upp den när du är ute och åker. Skyddet får nämligen inte plats i bagaget. Mvh Henrik |
|
|
Du har säkert helt rätt i det och man orkar ju knappt sätta på orginalcabskyddet när man ska ut och köra, men om det är en fin kväll så vore det nice att slänga på för det ser rätt läckert ut... Nån som vet var man köper? Kollade hamans hemsida men där fanns inte ens Z3 med som val på bil längre... |
|
|
Dom roadsterkåpor jag har sett viker man på mitten med hjälp av ett gångjärn.Och får då plats i bagaget.Finns på Ebay.com Mvh Mats |
|
|
Jag har BMW orginal Roadsterkåpor och dom plockas isär i mitten och får alldeles utmärkt plats i skuffen. Funderar på att sälja dom så är det nån som är sugen så är det bara att höra av sig till mig. //Daniel |
|
|
Hej Daniel Jag är intresserad har du några bilder? Jag har en Z3 M-roadster -98 Imolaröd Du kan nå mig på mats@hos.sandnet.se Slipper vi göra upp priset här på forumet. Tack på förhand Mats |
|
|
Titta noga på Biormos Länk den blåa Z3an så ser ni skarven Mvh Mats |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.