|
|
|
|---|---|
| Har problem med att jag inte kan låsa upp min E38:a. Har öppnat förut med nyckeln i låset för att fjärren inte funkat förut men nu går inte det heller att öppna den för hand. Kan det ha nånting med bakluckan att göra för den gick i baklås för två veckor sen. Har provat att vrida så långt det går åt båda hållen utan att det händer nåt. Nån som har bra tips hur man ska göra för att komma in i bilen ? | |
alain |
Har du tillräckligt bra bateri i nyckel?, en simpel sak som det gör att det inte går att öppna bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Det måste väl gå att nödöppna förardörren. Går det att vrida nyckeln till vänster förbi det vanliga läget och måste man isåfall dra upp handtaget samtidigt ? | |
|
Läs denna: Länk /Mats J |
|
alain |
Mats: din länk: en fråga, vad ska han göra med powerBörsen? är det inte lite fel? bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Hittade instruktionsbok för E38 på en sida på internet, har ingen själv. Där står det att man ska vrida nyckeln till vänster förbi vanliga läget så långt det går eller till höger så långt det går för att öppna dörren om man inte har nån ström. Får prova det imorgon. Man kanske skulle spruta in lite 5-56 i låset så det går lättare. | |
|
Ja det blev ju fel länk alltså!!! Hoppas denna blir rätt: Länk /Mats J |
|
| Då har man kommit in i bilen. Det gick när jag tog en tång runt nyckeln och vred till vänster på låset på förardörren. Nu är bara frågan vad det är som drar ur batteriet för det är bara 3 veckor gammalt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.