|
|
|
|---|---|
|
Tycker den här verkar fin. Länk Någon som sett den? Är priset ok? Annat att tänka på? Tacksam för synpunkter/åsikter! // Jim Profit | |
|
Hej! Lade också märke till den på PowerBörsen, ser riktigt fin ut. Annonsen känns väldigt seriös. Priset känns väl okej, även om det säkert går att hitta billigare importer, men om den är i det skicket den ser ut att vara tycker jag inte det är så farligt. Antar att kollat motsvarande bilar på blocket och jämfört priserna. Tog en snabbtitt och det ser ju inte ut som att bilen skulle vara "för" dyr. Två rätt lika: Länk Länk /Wiktor |
|
|
Den färgen är helrätt på en cab, skulle själv vilja ha den om jag fått välja, men jag fick nöja mig med topasblå. BMW CS #5206 |
|
|
Han är bilförmedlare och om dom tycker vi!!!!!!!!!!!!!!! |
|
| beckis>> Jag har fått uppfattningen att det var hans egna bil, sitter du på uppgifter om säljaren? | |
| Länk <--- Är ju inte omöjligt att det är hans privata bil och isåfall spelar det ju ingen roll att han är bilmäklare till yrket.... Men borde ju vara enkelt att kolla upp.. Han skriver ju att det är brorsans gamla bil | |
|
Jag pratade med ägaren på telefon och jag tycker han verkade väldigt seriös. Frågan är priset, känns som om det är en överhängande rasrisk nu när E90 kommit. Kanske så kommer inte facelift vara så mkt värt om jag säljer bilen om 1-2 år? // Jim Profit |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.