|
Sida 7 av 8
|
|
|---|---|
|
Mitt liv blev roligare efter att den här tråden skapades :-) Om det funkar bäst för honom och Autoeliten att skrämma bort folk som mailar eller ringer så är det väl upp till dem... Jag tycker Elie är cool. :D |
|
|
Tycker det går lite förbi stadiet att vara roligt när personen ifråga uttalar upprepade olaga hot/mordhot.. Visst, det kan ses som en bagatell och att man bara ska skita i honom, men det är likväl olagligt - häxjakt eller inte. |
|
|
Han behöver sättas på plats. Komma hit och tro han kan bete sig hur som helst. |
|
| Som sagt tidigare så är det inte att rekommendera att ens beblanda sig med denne lirare, har flera bekanta som blivit mordhotade när de ifrågasatt kostnader eller tidsåtgång på jobb som utförts eller skall utföras där. Inga stökiga ungdomar utan vanliga medelålderssvenssons. Ngnting har gått rejält snett i knoppen på den där... | |
|
Asken- Hade du åkt dit sa du? Hur var upplevelsen? Vet inte hur jag själv skulle agera om någon skrev att de skulle kn... min familj. Ett besök skulle nog vara det minsta i alla fall... Danjel Min bil: Länk |
|
| Snart kommer Elie helt klart att reta upp fel person, man kanske skulle skojmaila till Hells Angels eller Bandidos att de får kraftiga rabatter om de ringer dit...? =D hehe | |
|
Fick svar på en förfrågan i dag som jag ställde till dom, ville höra om byte av dämpare och fick detta svar =) TJENARE ..ALLT ÅT HELVETE TROR JAG .. HUR ÄR DET ANNARS..DU VERKAR SLUT I HUVUDET.. HOPAS HJÄRNTUMÖRN TAR LIVET AV DIG SÅ SLIPPER LIDANDET AV ATT JAG TRAMPAR PÅ SVENSKA GRÄSMATTAN & KNULLAR DINA BLONDINER I RÖVEN ! DIN SYSTER NÄST.. DIN FLICKVÄN NJÖT AV DET REDAN --- DIN MORSA BEHÖVER EN NEGER KUK TYVÄR FÖR BRETT EFTER DIN TUMÖRTJÄRT TILL BLÅ & GUL SKALLE.. SVIN DAVID LUCKTAR ILLES ! ----- Original Message ----- From: "Janne" <sas1@xxxxxxx.se> To: <elie@autoeliten.se> Sent: Saturday, November 14, 2009 3:13 PM Subject: Byta dämpare fram > Tjena ! > > Vad tar ni för att byta dämpare fram på en BMW 50 93? Har egna dämpare > som ska monteras. > > > Mvh Janne |
|
|
Jag tycker att det är kasst att folk inte har ngt vettigare att göra än att reta upp någon som uppenbarligen har problem. Ge stackaren tid och plats att reda ut vad det nu än är som är fel. Samtidigt kan jag tycka att det är oacceptabelt att en någon besvarar en förfrågan på det viset. Ta upp problemet med swedac Länk istället för att fortsätta skicka mail till autoeliten. __ Min bil: Länk |
|
| Fick det svaret å det är fan i mig inte acceptabelt. | |
|
Alltså , han är ju inte frisk i skallen det har vi ju redan bevis på men... Vad jag inte fattar är alla som ska "maila" han frågor om ett jobb , vad det kostar osv...Allt för att reta upp eller ? Jag menar om min bil "är trasig" och jag måste laga den så ringer jag ju givetvis verkstaden och frågar , inte mailar.. Som sagt vi alla vet ju nu att något är stort fel där...I huvudet på den personen. Det jag inte kan förstå är hur han fortfarande får driva en verksamhet.... Billy aka Fantômas |
|
| Mugge: Redan gjort, och det intelligenta svaret från SWEDAC är att de inte ackrediterar kundbemötande... | |
| Verkar som han har agg mot en David som det står i mitt svar från dom, nån som vet vem denna David är? | |
|
billy: Hur kan du anse att det är provocerande att maila och fråga vad ett jobb kostar? En ganska relevant fråga att kunna svara på om man driver verkstad tycker jag. ------- //Lövet |
|
|
Därför att säkert 1000 personer härifrån utan liv skickat mail just för att provocera. Annars är det inga konstigheter att fråga om pris. |
|
|
Håller med BMW528M. |
|
|
När tråden började hade ingen skickat några mail tidigare. Han skickade samma typ av svar då. ------- //Lövet |
|
|
Det fanns även ett ljudklipp när någon skitunge ringer till honom. Han hade väl ringt 1000 ggr innan han spelade in samtalet. Iaf elie bara maler på och den här ungen svarar bara: ursäkta, ok, ursäkta. LÅTER HELT FAKE I MINA ÖRON. Det är säkert olika forumsmedlemmar(främst garget) som drivit honom till vansinne. Just my opinion. "BMW när du älskar att betala" |
|
|
Fake??Hm...då skulle du ha hört de upprepade hoten jag fick över telefon från "Elie", de finns för övrigt bevarade hos farbror blå... Slutsats: Låt Autoeliten sköta sitt efter bästa förmåga. Var o en är givetvis fri att lämna sin bil till valfri verkstad, vissa av dessa är bättre medans andra är mindre bra... |
|
|
andreas_lofgren : Jag menar att är man seriös så ringen man och pratar med en verkstad om man har ngt problem med sin bil , så gör jag de få gånger jag har varit tvungen att lämmna in. Visst jag kanske är gammalmodig , email is tha shit...fan vet.. Men det lär ju garanterat vara så som BMW528M skrev. att han garanterat blivit mailbombad efter alla inlägg här. MEN givetvis får man ju INTE göra/svara så som denna person "elie" gör. Så är det bara. Han skall som sagt inte driva ngn form av verksamhet enl mej iaf. Det räcker om bara ca 20% varit sant av allt som skrivits om han , det är ändå illa. ---------------------------------------------------------------------------------------- Tycker mest med mitt förra inlägg att det kanske är dax att lägga ner nu , skita i att maila denna dåre/firma och fråga om pris på jobb.. Billy aka Fantômas |
|
|
Dawwe har du ens pratat i tele med honom? Det står på sidan 2 lr 3 att du inte talat med honom i tele`endast mail. Eller har jag missat nåt? "BMW när du älskar att betala" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.