|
|
|
|---|---|
|
Hej. Är det någon som vet vad det skulle kosta att köpa delar för en komplett fönsterlist shadowline-konvertering på BMW till en E39 Touring? Går även i tankarna att göra det själv genom att ta bort listerna och slipa ner dem och lacka mattsvart men blir det verkligen bra? __ /Chrille | |
| kolla meckar tips finns info hurman gör där | |
|
Hur man gör vet jag, jag undrar vad det kostar att köpa svarta lister. __ /Chrille |
|
|
Köp en rulle bred svart eltejp och skär till med rakblad efter kanterna. På denna bil gjorde jag det Länk Kanske inte syns så värst bra på den bilden men är den ända jag har tyvärr. Har gjort det på fler bilar, tycker de blir helt ok iaf =) |
|
|
Det finns 2 olika typer av shadowline lister, dels så finns det mattsvarta dels så finns det de svarta individual högglans lackerade. De förstnämda går på c:a 2000 sek om det gäller sedan (8 lister) till touringen tillkommer 4 st (12 lister totalt). De individual högglans lackerade svarta kostar c:a 7000 sek för sedan. Finns en tidigare tråd om just detta.... Länk Vh/Kermit Min Bil-blogg. Länk |
|
|
Shadowline till E39 touring kostar 3372:-. enligt vad jag hittade i tråden som var länkad till. Tack så mycket för svaren. __ /Chrille |
|
Transocean |
Shadowline borde vara gratis...för mina tankar till en Svart Toyota Avensis... |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.