|
|
|
|---|---|
|
Köpte en importerad BMW 525i Touring-94 förra hösten, som verkar haft en telefon installerad. Det som finns kvar av denna är ett plåtskelett i mittkonsolen, en Nokialåda bakom en panel i skuffen, samt en liten pryl monterad vid mittkonsollen som liknar en mobiltelefonladdare med kontakt. Dessutom finns en lite mikrofon vi solskyddet. Undrar vad som behövs för att komplettera telefonen, räcker det med lurdelen? | |
| Kenny Starfighter: Det låter som du har allt utom själva luren, jag skulle försöka låna en lur av någon och plugga i den, för att se om systemet fungerar innan jag skaffade en egen. Lycka till... | |
|
snabel a: Tackar för informationen, skall försöka att hitta en lur och se om systemet är komplett och om det fungerar. Konstigt att bara luren saknas, vad ska man med en sån till om man inte har huvudenheten? |
|
|
Kenny Starfighter: Jag tror det kan ha varit ett klumpigt försök till stöld av mobiltelefonen... När det gäller att låna telefonen så kan du nog ta vilken som helst som passar till din box. På min telefon finns det en kontakt som liknar RJ-kontakt så det är nog bara att plugga i. |
|
frazze |
Kenny: Kolla vad det är för GSM system innan du lägger ner för mkt arbete....vissa system är borttagna numera Kolla med Telia.....står säkert på Nokialådan. |
|
Jag har en komplett telefon som jag har plockat ur en 525iT -92? Jag kommer inte ihåg om luren var färganpassad men bilens inredning var i silvergrått skinn? Jag monterade ur den då vi installerade handsfree! mvh, Stefan |
|
|
steaman: Hur mycket vill du ha för din telefon? |
|
|
Du är för långsam! Jocke W. har redan skrivit till mig och byter till sig mobilen för en vinflaska! Om han ändrar sig så får du chansen! Mvh, Stefan |
|
|
Du får TVÅ flaskor:) |
|
|
Tre :-))) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.