|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som planerar öka milställningen i sommar, själv räknar jag nog med runt 500mil, allt från Portugal till Kroatien.. -I know a lot about cars.I can look at a car's headlight and tell yoy exactly which way it's coming- | |
|
Lycka till vi körde till Serbien- Grekland-Serbien och hem till Sverige igen i fjor det blev ca 700 mil utan några problem. Detta året så kommer det att bli motorcyklen som får rulla om vädret tillåter. Bosse |
|
|
Bosseman: Coolt! Vi körde Sverige - Kosovo - Grekland - Sverige i somras. Blev också ungefär 700mil :) Det blir nån bilresa i sommar också, har bara inte bestämt mig för vad än. Portugal kanske... /Micke |
|
|
Bara Sverige med husvagn planerat i år, men i somras blev det Italien, Kroatien, slovenien och Tjeckien mm... Lite drygt 500 mil.. Det var premiärresan som BMW-ägare och jag var fortfarande nöjd vid hemkomsten.. Det är jag än förresten... :-) |
|
|
Hej! Denna sommaren blir det nog bara ca 250 mil i Sverige. Senaste längre rundan var oxå i Sverige. Då blev det Helsingborg-Jokkmokk tur och retur med lite avstickare slutade det på 435 mil. Helt utan problem... Anders |
|
|
Aloha Blir Sverige - Franska Rivieran - Kroatien - Sverige. Jag och tjejen. Första gången vi åker på bilsemester. Gissa om det skall bli kul? Har införskaffat nya däck (och fälgar) och hoppas på att kärran håller! Extra kul att man har navigationssystem förstås. =) Nu vill jag ha en Z4. |
|
| Det blir bilen till Kroatien, Makedonien, grekland, lalla runt 6 veckor där i söder och hem igen :)) Lååång, varm o skön semester hoppas jag på! | |
| Blir till att rasta dieseln på en tripp till Hockenheim på F1 i juli. Ska bli jäkligt skoj.... | |
| Kroatien och tillbaka, kanske in i Italien om jag har tid. | |
| Ner genom tyskland till München, sen rätt över till Frankrike. Schweiz om tid finnes :) | |
| Italien tre veckor - ska bara se till att fixa en bra resbil först... =) | |
| Italien här med, med lite körning i Alperna (även Schweiz/Frankrike). Återstår att se om det blir 328:an eller min gamle Peugeot 605 som i ärlighetens namn nog är bättre för en sådan resa (komfort, utrymmen). | |
| Halva nöjet är ju att åka BMW! Du kan ju nästan lika gärna välja tåget som Peugeoten ;) | |
| Jo jag VILL ju ta BMWn, men då blir det bara plats för mig och tjejen. Vi är båda hyffsat långa och då blir det inte mkt plats kvar i en E36 Coupé. Jag hade inte velat sittar där bak ner till Italien iaf :) Peggan sitter man bra även om man är 5 i bilen, dock lite trött i Alperna har vi fått erfara ;) Mest en kostnadsfråga, men kan vara skönt att vara fler som turas om att köra med. | |
|
Geneve imorn, i nya Audi A4 2.0TDI. Mässa lördag, hem söndag :-) 2.800 km ! Berlin på tisdag i E60'n :-) Sommar vet jag inte ännu... BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Ruda - Högsby - Ruda 1,8 mil |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.