|
|
|
|---|---|
|
Jag har en z4 med dsp och funderar op hur jag skall integrera min ipod. Flera komponenter som skall till men det som verkar bäst är... DSP konverter Produkt: Länk Installation: Länk ipod integration Länk Intravee II Länk + Alpine KCA-420i ipod adapter... finns på ebay till hyffsat pris... Någon som har erfarenheter från denna uppsättning, eller DSP konvertern? | |
|
Hej, Har erfarenhet från E38 & E39 med NAV och DSP där jag kört både Dension och Intravee II+kca420. I bilar med Nav så är Intravee överlägsen på alla sätt. I bilar utan Navigator så är det billigare att köpa dension då funktionen inte skiljer sig mot intravee. /Andy |
|
|
Vilken DSP konverter har ni använt och hur strömförde ni den? Lite osäker på om jag vill mecka för mycket... /Patrik |
|
|
Dice gamla dsp adapter. Strömförsörjde genom att koppla på samma strömförsörjning som gick till radion. /Andy |
|
|
vart kopplas DSP konverter enheten in?,den som är med på länken. och fungerar den tillsammans med Intravee II. |
|
|
Ja, den fungerar tillsammans med intravee ii. Konvertern kopplas in mellan intraveens ljudutgång och dspförstärkarens digitalingång (liten antennkontakt). /Andy |
|
|
Hej! Hur har det gått bmwww? Är själv intresserad att kombinera DICE DSP Adapter med Dension gateway 300. Någon som känner till ifall denna kombination kan fungera? /Bartek |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.