|
|
|
|---|---|
|
Hej Alla, Är det någon som har några bra bilder på network cranberrry red inredningen? Skulle vilja se hur den ser ut i "verkligheten" MVH /Canman --- Som min fru brukar säga: Ni män blir inte äldre det är bara leksakerna som blir dyrare! :) | |
| kolla på www.1addicts.com borde finns en hel del bilder där | |
|
Har kollat där utan att hitta nått tyvärr. --- Som min fru brukar säga: Ni män blir inte äldre det är bara leksakerna som blir dyrare! :) |
|
|
Du kan också köra konfiguratorn på bmw.de, där finns bättre vyer att titta på jämfört med den svenska. Både från sidan, framifrån och 360-panorering! Jag har det i min, och är nöjd - den är precis lagom diskret, iaf i mitt tycke! |
|
|
Tack för tipset Helgeson. Den var bättre än den svenska. Hur ser det ut i baksätet? är det mest rött eller 50/50? --- Som min fru brukar säga: Ni män blir inte äldre det är bara leksakerna som blir dyrare! :) |
|
|
Ja, den är klart bättre: fler funktioner och uppdaterade färgval! Du bör kunna se det hyfsat med 360-panoreringen, men det är nog typ 60% svart, iaf i mitt tvåsitsiga utförande. Det som är rött (eller egentligen rödsvart-melerat) är där man sitter. Mer exakt: ryggen upp till ca 15-20 cm från överkanten och hela sittytan förutom den sista decimetern mot föratstolen. Allt annat är svart. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.