|
|
|
|---|---|
|
Har fått ett litet slitet parti på mina sportstolar. Det är precis över sömmen på sidostödet. Någon som haft samma problem här och kanske har någon bra lösning? Känns kasst på en såpass ny bil. | |
|
Macckan; en vän till mej fick samma problem men den revs upp längst hela sidan, ungeför 15 cm, visade sig vara ett fel på stygnen..allt ordnandes snabbt med bilförsäljaren så det blev inga större bekymmer, men såg fult ut ett tag innan åtgärden,, -I know a lot about cars.I can look at a car's headlight and tell yoy exactly which way it's coming- |
|
| Är det inte bara färgen på skinnet som släppt då? Pratade med en bilsadelmakare om detta i veckan och han fixar detta både enkelt och billigt... Målar på ny färg helt enkelt! Han påstod att det skulle se ut som nytt efteråt eftersom han blandade färgen själv och kunde därför få exakt rätt kulör. | |
|
cruizing_21: OK, men tyvärr har min nybilsgarantit gått ut. Deimos: Jo, har funderat på detta också, tänkte om det fanns ngt medel annars att behandla med. Har du också samma problem? |
|
|
Ja, och mina stolar har gått knappt 1900 mil(Från en skrotad M3 -04). Färgen på skinnet är lite avskavt på förarstolens ryggs sidostöd. Har nog fått tagit lite stryk varje gång någon satt sig i stolen. Är nog svårt att behandla om färgen redan är borta, bara att måla om. Kontakta närmaste bilsadelmakare, han kommer troligen anse att det är superenkelt att fixa till din stol! Tänk på att dom mest donar upp 40-50 år gamla amerikanare som är 100 gånger värre slitna:P Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.