|
|
|
|---|---|
|
undrar om ljudet från CD/Navi/Radio och RC fortsätter att spela när du aktiverar backkameran när du lägger i backen? Har funderingar på att köra in ljudet från Ipod:en i ingången för CD växlaren och sedan ta in bilden via backkameraingången. Vet någon om dessa två enheter fungerar tillsammans med mitt "tänk" Länk Länk Det är med öl och whisky som med bilar, ibland häpnar man över vad andra väljer! | |
|
Hej, har den uppsättning du beskriver och det funkar bra. Dock använder jag KCA420 istället för KCE425. 425an har mig vetligen ej stöd för intravee (AI-net). /Andy |
|
| hur gör du om du tittar på filmer? Klarar Intravee menyerna av det i bildskärmen eller måste du sköta detta via Ipoden manuelllt? 425:an var ju ganska dyr också så ditt förslag är ju betydligt billigare, men jag vill köra filmer till barnen så en bild ingång till skärmen är ett måste. | |
|
Hej, Bilden behöver ej gå in i intraveen utan den går direkt från ipod docka till tvmodulen. /Andy |
|
|
Styr du funktion via Ipoden eller använder du menyn på skärmen. Får du upp filmmenyn från Ipoden på skärmen på något sätt. Uppstår det några problem eftersom ingång på TVmodul vill ha NTSC signal. mycke frågor men tyvärr svarar inte Itravee på mailen. Tack för all hjälp |
|
|
Jag styr funktionen via menyn på skärmen. iPoden klarar att skicka ntsc så det är inget problem. Tyvärr märkte jag att inte alla iPodar visar filmer i menysystemet genom intraveen, men jag undersöker fortfarande detta (återkommer med mer info om ca en vecka). Intravee England riktar ju sig primärt till återförsäljare och ber alla privatpersoner att handla via dessa istället för direktkontakt. /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.