|
|
|
|---|---|
|
jag behöver lacka om denna och undrar hur jobbigt det är och hur jag ska gå till väga? sen ska jag ju demontera njurarna det kan vara lite lurigt eller? hullingar? har ni några tips? | |
|
Testa sökfunktionen så kommer du finna svar på din fråga! :) Man ska sikta på att vara bra! |
|
|
Den sitter i 2 st skruvar på vardera sida om hjulhuset, vik undan innerskärmen så ser du dom, sen plockar du bort plasten under huven, så sitter det 2 st skruvar på vardera sida om njurarna så att säga... väldigt svårt att förklara.. Själva njurarna ser du hur du ska demontera bara du kikar på dom från insidan. Det är inte så värst krångligt iaf, men du kanske kan få behöva lossa på lyktorna också.. men det ser du ju. |
|
|
Njurarna med ram tas enklast bort genom att knyta näven och banka till njuren mitt på från utsidan (banka inte för jevla hårt bara).. njuren kommer att vika sig lite innåt och sen är det bara att vika ut den och ramen i ett... Ta inte den från insidan för du kommer att knäcka sönder klipsen som håller den. När du ska sätta tillbaka den så trycker du först fast njurarna i sina ramar och sen trycker du dit hela från utsidan.. en baggis.. Du behöver varken öppna huv eller komma åt på insidan för att ta bort eller sätta dit dom. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.