|
|
|
|---|---|
|
Är inte så duktig på dom så därför undrar jag om jag har fel.. är det en 4cyl motor med turbo i den??? Går en sån isåfall bättre än en E30 325? eller ev. 325, 328 (E36) jag funderar på att införskaffa mig en sån.. ---------------------------- King of the road | |
|
1)Det är en trimmad fyra utan turbo i den. 2)Ja, den kör skiten ur en 325 E30, 325 E36 samt 328 E36 framförallt på bana. Rakt fram är den väl i klass med 328. Den lär vara oerhört välbalanserad och kul att köra (har själv dessvärre aldrig haft nöjet att köra en). |
|
|
hmm. då sparar jag mig nog till nästa sommar och köper en E36 M3:a... Vill ha den där sköna 6:an.... tack för svaret Stoffe ---------------------------- King of the road |
|
|
M3 E30 rastar 328 E36 även när det går rakt fram. Jag har dragit mot en sådan på en flygraka, en avstängd f.d. militärflygplats här hemmavid, och min var klart snabbare. /// Better Make Way \\\ |
|
|
Om vi snackar om en M3 2,3 med 195 hk så vet jag i fan om den rastar skitet ur en 328i e36. Har själv sett hur M3:or har kört mot 328 E36 på Knutstorp, inget imponerande. Då har bilarna självklart varit orginal. //Alpina// |
|
|
Min bil är ju inte original, men det var inte den andra heller. Jag ska ner till Ring Knutstorp imorgon, hoppas där är någon 328 så får vi se hur det går. /// Better Make Way \\\ |
|
|
Det hjälper inte fast man skulle ha ett jaktflyg om man inte kan köra..... Jan BMWCS # 3966 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.