|
|
|
|---|---|
|
Efter diverse andra bilmärken under ett par år, har man åter fallit i BMW träsket. Den här gången blev det en 320i e90. Trevlig och mycket bränslesnål bil. Klart mycket bättre än tidigare BMW jag ägt. Lite slö är den, jmf med min senaste bil som var en A6 2,0 TDi, men det räcker till. Motorn låter och beter sig som en liten 6-a förutom att det inte finns nån effektpuckel att tala om. Den drar fint och snällt genom hela registret. 320D e90 måste vara en perfekt kompromiss mellan fartresurser, komfort, ekonomi och dynamik. Mvh Marin | |
|
Jag är lite förvirrad... Är det en bensin lr diesel du köpt då du skriver 320i först och 320d sen ;) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
"Lite slö är den, jmf med min senaste bil som var en A6 2,0 TDi" ??? En A6 2,0TDI har 140hk, en 320d har 177hk........Men grattis till bilen iallafall:D //Anders |
|
| tror det är bensinaren han köpt :P | |
|
Sorry för oklarheterna...det är en 320i (bensin) som jag har köpt. Nästa gång kanske det blir en 320D :) |
|
|
Ok, tur att du tog ditt förnuft till fånga och tog dig ur Audi-träsket för att fastna här istället. E90 verkar vara en riktigt fin bil, själv tycker jag en 335 vore ett lagom steg för mig när den nuvarande är mogen för byte, men den andre hälften håller inte med... :) //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour |
|
|
Hej! Kul att du är tillbaka! Själv är jag fortfarande otrogen, men eftersom det äntligen finns en BMW som väcker habegär igen (135 coupé) skulle man kunna tänka sig att jag återvänder ur katt-träsket Jag är direktör, så det ligger en del i det jag säger |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.