|
|
|
|---|---|
|
Det finns en svart M3 -97 på börsen till salu för 150.000:- Det lär vara bluff för det är min bil på bilden! Att det alltid ska finnas folk som är precis ¤#%"#¤&!... Jag blir sååååååå trött Per BMWCS3600 | |
| Syftar du på den som ska vara en E34 enligt annonsen? | |
|
Ovanligt billig dessutom...står 13900 mil som mätarställning i annonsen men endast 12000 i specifikationerna. Ännu en anledning till varför det kanske vore en bra ide att införa någon form av avgift för att annonsera under säljes annonserna. |
|
Deliq |
Han har tydligen kopierat bilden från Galleriet, Kanske för att hans är väldigt lik?? Tycker dock att han borde frågat om lov först i så fall. Om säljaren sedan inte är ett modellfreak som de flesta av oss här på forumet må det väl vara hänt att han inte kan skilja på modellkoderna E34 & E36 M V H // Deliq |
|
Tjenare. Pratade med killen i vår Mirc kanal och han påstog att det var hans bil. Sen hette han Per och sen bet han sig i tungan... =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
bumper>> är du från Fagersta? ---------------------------- King of the road |
|
|
Klart han kallar sig Per när jag heter det som äger bilen. Det var nog inte så svårt att ta det namnet när det står i galleriet. Janne har tagit bort annonsen nu så nu är det frid och fröjd igen... Kändes dock som en typisk sänka priset annons! |
|
|
Wizzard. Jo, det är jag. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Hej igen. Det visade sig att killen ville få sitt telefonkort tankat och därför satte in annonsen. Tappade nästan hakan när jag fick reda på det... /Edvard BMW CS # 4503 |
|
M-3 |
Hej bumper...Somliga gör visst allt för att tjäna lite pengar.... Men "lite" halvsmart trots allt:):) men ett jäkla pratande i tel för ynka ören:):)Tråkigt för han med bilen bara.. Hej |
Bmwdrivernr1 |
Bumper.....snälla säg att det inte var du som var i Avesta igår och åkte på pisk av en volvo 850????? Mvh/Jonas |
|
Tjenare Bmwdrivern. Menar du den svarta Volvon? Jo, det var jag. Och ja, jag körde som en kratta. Fick skäll efteråt av mina kompisar... =) Men Volvon gick inte illa den heller. Den vann Snabbast i Västerås förra året och har närmare 400 hk. 5.11 sek är den klockad 0-100 på. Men man vill ju inte slita ut sin bil och värma däck, slänga i växlarna mm, så ibland så får man ta såna här smällar... :P /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Ops. Det vart fel. Den är klockad till 5.51 sek 0-100. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
Bmwdrivernr1 |
Det har du ju rätt i!!!!! Mvh/Jonas |
| Det hade aldrig hänt på min tid! Härligt att skicka i tvåan snabbt och styra emot när M3an går på tvären!!! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.