|
|
|
|---|---|
|
Hej !!! va ute o körde igår på kvällen och va uppe i 100 när plötsligt det small som fan lät som bakaxeln men är inte säker själva ljudet kom därifrån tror det e pga för att det kanske fanns för lite olja i bilen ... nu kan man inte köra bilen så undrar kan detta vara bakaxeln eller gör man några större skador på andra delar om man kör bilen till verkstan i bara dragläge för det låter ju ganska mkt o det tar i någonstans därbak när man bara kör den i dragläget ??? ps bägge däcken låste sig när det small kan det vara något annat lät precis som jag fick punktering men det var det minsan inte ....? ? ? ? jag är tacksam för alla svar mvh jasmin jz | |
| Låter som att din bakväxel gjort sitt. | |
|
Ja det tror jag också men vet någon vilka bakaxlar som passar till 328 coupe e36 från andra 3 serier ? jz |
|
|
Alla e36 bak axlar passar vell så som 320, 323, 325, 328, även M3 men de är vell utväxlingen du vill ska vara rätt, gå in på till exempel WWW.realoem.com och titta om du hittar utväxlingen där de är mit tips. Eller så söker du i sökmotorn här på forumet på just utväxlingar. MVH Fricke |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.