|
|
|
|---|---|
|
Tjena! Jag har precis köpt en e36 och upptäcker när jag kommer hem att förra ägaren snott alla högtalare. *Suck* Vad ska det sitta för storlek i hålen? (jag har 6 högtalare/hål tror jag) Tack på förhand! | |
|
Ingick ljud i affären? Om det gjorde de är de bara o ringa och säga hit med högtalarna. Folk tror att man kan luras och frånsäga sig alla ansvar när man säljer privat, detta kan man INTE. |
|
|
Hmmmm borde man inte kolla bilen lite nogare innan man köper? hur som helst.... Jag köpte nya högtalare till min och då satte det: 5,25" i kicklådan vid golvet 2,5" mellanreg i dörren fram 1,25" diskant i dörren fram I hatthyllan sitter det inte 4" som många kan tro utan 4,25" (kan vara 4,5" oxå) Men du kan köpa en adapter som passar där bak och ex slänga dit andra storlekar. Ditt slutsteg sitter till vänster i bagaget innan för textilmattan. Ett tips är att kolla in denna sidan www.nardik.se. Där finns det riktigt goa grejer och toppenservice! Har köpt allt därifrån till min bil. MVH |
|
| Glömde att nämna att jag köpte DLS UP35 Högtalarsystem 5,25" 3-vägs. Det ingick delningsfilter i det paketet men du kan ju köpa högtalarna lösa oxå. Jag är jävligt nöjd med de högtalarna. | |
|
Vi kom överens om att han kunde behålla stereon, kunde dock inte drömma om att han skulle sno högtalarna också. Högtalarna i dörrarna sitter kvar, det är bara en högtalare där på bilen och inte stora ljudpaketet. 5,25 fram är borta samt de i hatthyllan. Dessutom har han klippt av alla kablar till stereon samt klippt ena kabeln till dörrhögtalarna. Vad trött jag blir. Hursomhelt så tänker jag bara sätta i nåt billigt skit. Var kan man få tag i adapters till bakhögtalarna? Tack igen. //F |
|
| Adapeters finns hos bla www.brl.se och www.mds.se | |
| Tack för hjälpen! Nu uppstod nästa dilemma, jag har integrerad original telefon med handsfree är ljudet skall gå till framhögtalarna, jag testade dutta dit telefonhögtalarkabeln samtidigt ´som vanliga hötalarkablen på en vanlig lös högtalare och då tystnar ljudet från stereon. Är det några specialhögtalare med dubbla talspolar original eller ska det vara någon annan mockafjong där emellan??? | |
| Är det kanske någon som har sina gamla originalhögtalare kvar för en billig peng? Fram vid fötterna och hatthyllan... | |
|
Jag skall precis till att byta ut mina original mot blandad kompott jag köpt på Tradera (om jag inte blivit blåst dvs, har väntat en vecka på att de skall komma...) När jag tagit ut originalhögtalarna kan jag skicka dem till dig om du står för fraktkostnaden, eller så kan du ordna hämtning i sthlm. Det här är lilla paketet, 5,25 i spark, diskant i dörr och 4" (?) högtalare i hatthyllan. |
|
|
Tjo. Tror att jag har alla orginal högtalarna kvar. Kan skicka dem om jag får fraktkostnad + ett par 20or för jobbet. |
|
|
Kanooooooon! PM är skickat! |
|
|
Totten, Cruentus... Hallå? Har ni kolat? :-) Jag börjar få lite musikpanik och ville bara kolla om ni är på gång? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.