AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.982

M3 GT nr 088!

behrozosogh
någon som har ägt den eller vet nått info om den eller har varit o tittat på den??
finns på blocket.

jag e jätte sugen på den.

Catch me if you can..

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Länk Bilder: Länk

Mvh
behrozosogh
tack för att du la upp bilder rob!
det e precis den jag menar!

någon som vet nått??

Catch me if you can..

De tår du trampar på idag,kan ha samband med den röv du slickar imorn
vad jag vet så så sysslar vell han bara med italien importer, så då blir de svårt att få info av någon här skulle jag tro, men de kan ju vara så att jag har fel och den har rullat i sverige ett tag.
Na
36
NallePuh
Z3 M Coupe -98
I annonsen står det att regnumret är BMW094.
När jag söker på det hos vägverket , säger dom att det inte finns någon bil med det numret.
Bilen står vid Shell i Grängesberg alt. Smedjebacken då han driver båda mackarna. Trevlig prick men jag har iofs aldrig köpt bil av honom... Länk

Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone.
In
224
Indigo
Bmw 535ia-96
jag kan säga att min käre far köpte sin alpina b10 3,2 där, verkade lite halv risig men den är i mkt bättre skick än förväntat:P han lömnade in sin range rover:P

//stoffe
Jag skulle åkt o köpt den o påsk. 135 sa han till mig 2ägare i Italien varav en bilsamlare.... inget som jag kunde kolla upp iaf.
Det lilla jag vet om den GTn det talas om här i tråden är att bilen hämtades från en halvt oseriös lackeringsfirma utanför Milano. Enligt utsago levererades bilen med en "fet bredsladd" av firmans ägare. Bilen brukade han av någon anledning brivat. Därav kan man ju misstänka att bilen har vart krockad. Naturligtvis behöver det ju inte vara något allvarligt... Såg att annonsen var borta nu. Någon här som köpt bilen?
Jag mötte den mellan grängesberg och ludvika på påskdagen tror jag det var.
Kan ju ha blivit såld då. Jag har inte sett den stående ute vid Shell.

Han har garage på olika ställen där han har bilar också.
Mi
12
Micke_84
520 Touring -95
Stämmer nästan, det var på långfredagen som jag var och köpte den. Synade bilen ganska noga och jag hittade då inga tecken på att den skulle ha varit krockad, men man vet ju aldrig, i så fall har dom gjort ett jävligt bra jobb på att repa den.

Är själv mycket nöjd med bilen.
Visa användare
476
Markus_M3
M3Cab -97
Då får man väl gratulera till en grym bil =)

Mvh Markus
do
641
dobo
BMW 640 GC n55 mhd steg 2+
Grattis!!
Aha ok;)
Var rätt säker på att det var påskhelgen iaf, men jag är lite dag vill.

Vart jäkligt förvånad att möta en M3 GT, fattade knappt förrän efteråt:)

Grattis!
Mi
12
Micke_84
520 Touring -95
Tackar!

Nu är det bara att vänta på att det ska bli snöfria vägar också. :)
Gratulerar till en otrolig trevlig bil... har haft en själv... ångrar än i dag att jag sålde den.. men, men.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.