|
|
|
|---|---|
|
Hej alla..! Nu är den snarrt på väg in i garaget. Har precis slagit till på en Z4 3.0i -05. Tro det eller ej men de gudomliga M-stolarna sitter i denna. Tänkte höra om det finns några tips om vad som bör kollas med denna bil. Bilen har följande utrustning: Svart metallic M-sportstolar Beige skinnklädsel Xenon Hardtop Navi Professional PDC 18" LM Inbyggd mobiltelefon HIFI stereo Mm. Bilen hämtas om en vecka och kan knappt vänta. Ha det! BMW - When you love to drive! | |
| Kolla så att suffletten funkar som den ska! Att den går i låsningen både vid stängning och öppning. Det brukar väl vara sörsta barnsjukdomen på Z4an (ialf tidigare modeller) | |
|
Länk Här har du lite info om när jag bytte på min 2.8.. dock inte vattenpump men den har jag för mig att jag bytte på en av mina z3'or oxo att det var skitlätt... /Magnus Happiness isnt around the corner... Happiness IS the corner! |
|
|
Göran, det låter som en underbart specad bil! Grattis! Har du köpt den i Sverige eller Tyskland? Hur långt har den gått? Pris? Bilder vore mkt trevligt!! mvh Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.