|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
manneman |
Eller vad sägs om denna blocket annons? Länk BMW ALPINA B12 5,0 Länk |
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Men va faa*an!! Den där kan man ju inte köra med!? Varför inte göra av en hyundai eller skoda iställlet? |
| super fin ?? | |
| HAHA detta slår allt. | |
alain |
Det är sjuk att göra det men en så fin bil tycker jag. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
|
HaHa. Vad utomordentligt träffande; Det kom sig så att de pratade om växter idag på bilradion och eftersom frugan var med i 750:n så kom det sig... De frågade en karl de hade ringt upp om vilken växt han var mest stolt över i hemmet; Då svarade jag direkt innan han hann svara att det måste vara "K uk-växten" för den är väl till alla familjers stolthet i hemmet.? Ibland är det tur när det växer, som den hungriga flickan sade. MVH: Steve /S |
|
|
M635 forever; Det måste finnas lite massa i produktion av riktiga grejor! Det är därför??? /S |
|
|
M635 forever; Jo jag fattar vad du menar med att ta de bilarna istället; Man har ju dem bara för att köra från A till B! "supergarv" /S |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Nej...jag tänkte mer på att göra något riktigt gräsligt,till något att vara stolt över! =) En E38:a faller ganska naturligt att vara stolt över som den är!!! |
manneman |
Känslan grabbar, känslan... hahaha BMW ALPINA B12 5,0 Länk |
|
Bilden på bilen har jag sett förut. Tror det var på 7er-forum.com, och det var inte i sådana här sammanhang... /Mats J |
|
| Hahahahaha Det var det hittills roligaste ikväll! | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Riktigt fin E32 det där. Synd att det finns sånna människor där ute =/ |
|
Konsten av idag. Frivilligt eller ofrivilligt så ingår även våra kommentarer i detta forum i konstverket - Så funkar konsten av idag. Jag skulle vilja se videon. Tvivlar på att han verkligen använt en E32... |
|
| En BMW-modell som verkligen attraherar kvinnor.... | |
|
Ojdå! Den (bilen alltså!!) liknar min 89:a. I övrigt inga likheter; fråga hustrun!! Lars Franzén |
|
| Hehe, riktigt bisarrt... | |
alain |
skåne: jaså! är det så illa? hehe. bromsningen är första tecken på rädsla !!! Länk |
| Haha, Fy fan.. Sjukt.. | |
|
hahahahahah................. fan vad tufft......jag dör.................... så där ska jag gör a med min bmw 740 - 94 när jag blir tät... eller föresten, jag ska ställa upp i folkrace med den....hehehe frallan |
|
|
frallanfrallansson: Redan någon som gjort det med en E38: Länk Länk Länk Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.