|
|
|
|---|---|
|
Jag har hört talas om att man kan köpa nya E32 inredningar. Stämmer detta. Och vart kan man isåfall om det stämmer hitta dessa? Jag söker efter en helt komplett inredning som skall vara som ny. Och de borde ju finnas lagrade nån stanns nya som aldrig sattes in i produktions bil. | |
|
Nån BMW reservdelsförsäljare borde kunna ta hem det från tyskland..men jag skulle gissa på att det kostar en stor slant att köpa en komplett inredning..men det skadar ju inte att fråga =) //Roffa |
|
|
Ett billigare alternativ (om inte kompletta stolar o s v behövs) torde vara att klä om befintlig inredning. Titta här t ex, Länk 900 euro för hela inredningen |
|
Transocean |
Per, jag köpte en komplett skinninredning från en 96 års e34 för 3000 sek. Skulle du själv kunna tänka dig att demontera hela inredningen på din bil, för att så låta en polack komma och hämta den med lastbil, observera att om du inte bor längs hans 14 dagarsrutt i tyskland tillkommer 1 Euro per mil i hämtningsavgift... Tror du att du någonsing kommer att se din inredning igen? Vad!?? 900 euro är inte billigt i polen. Blir annorlunda om man själv åker ner och övervakar arbetet, fast knappast värt det när du får köpt inredningar för några tusenlappar hemma. |
Transocean |
Betalar man 900 euro när han hämtar "varorna" förresten? Heh heh.... |
|
Heh heh, nej man betalar vid leverans som det står i annonsen. Om det är en person man kan lita på eller inte får man naturligtvis ta reda på innan man skickar iväg något. Att köpa en inredning för 3000 kr betyder ju inte att den är i nyskick, enkel matematik säger att en bil från 1996 är cirka 12 år gammal. Som du skriver går det att få det gjort billigare. Dock vore det ju ingen mellanhand om han inte lade på något på priset själv. |
|
| Naaae jag är nog ute efter ny inredning. Helst beige plysch eller skinn :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.