|
|
|
|---|---|
|
Sådär ja! Då sitter S-hjulen på plats. Monterade igår och passade på att tvätta bilen samtidigt :) Det tråkigt är ju bara att min nya M6 18" med 225/40-18 ser ut som ett par 15"fälgar :( . Skulle behöva en sänkingssats men det kommer fru aldrig gå med på. /Pelle | |
|
Frun behöver inte veta allt ;) Ska du lämna in den så är den på.... Mijuvare uppdateringen? BMW - Beroende Med Wilja! |
|
| Tyvärr så har jag skolat henne så bra att hon skulle både se och känna det direkt :( och det är mitt eget fel. | |
|
Ja ha du.. eleven bättre än mästaren? Känner igen det! Nu är frågan vem äger bilen? Är det din så gör du som du själ tycker. Jag var själv i liknande situation men det var mer frågan om "vad tycker du" o hon tyckte inte likadant som jag men jag sänkte min iaf. Det var lite gnäll i början men sen glömde hon allt... BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Du sänker bilen, hon får ett fint smycke eller tröjja (,, eller gå med henne på stan köp det hon vill ha). Sedan är det nog fritt fram att sänka bilen. (Det gäller bara att ha någon form av ekonomi kvar efter hon har mutats). |
|
| Kanske en dum fråga; men varför köpte du inte 19 eller 20" direkt??... Att 18" skulle se litet ut på en E60 är ju liksom givet :) | |
|
Jo det har väl med ekonomin att göra. Sen så ville jag ha lite komfort kvar efteråt oxå :) men visst hade vart snyggare. Nu när dom vart på en estund så tycker jag det ser bättre o bättre ut. |
|
| Här är en till som hela tiden får höra att bilen är lägre än andra bilar och jobbig att kliva i och ur. | |
|
skulle kört på 19 med lågprofil och vänj in den 'bättre hälft' å sen tänka på smyg sänka gluggen/gummit mellan fälgen och hjulhusen blir då mindre märkbart på 19 än på 18 men jag har hört att man ska vara ärlig mot varandra ;) |
|
| p-car: Men detta går väl under "vit lugn", så det är nästan ärligt ;O) | |
| ,,, vit lögn,,stavas det visst. | |
|
Fast eftersom det är samma rull omkrets på 18" -> 19" så skulle det bli lika mycket luft mella däck o skärm. Skulle ju se lika ut ändå. /Pelle |
|
| Hon behöver ju inte åka med om hon inte vill....... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.