AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
836

fundering ang M-paket till en 330ci

Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Haloj!

En fråga. När det är M-paket orginal ifrån fabrik, brukar det inte vara M i instegslisten vid dörrarna??? På den här 330ci -03 m-paket orginal så står det bara bmw.

Är det ngn som vet ngt??

Tack på förhand.
vilken bil ?
Wa
184
Wargen
330CiA M Cabrio Imolarot II 2003
På min står det iallafall M där.

Wargen
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Det är en 330ci -03 e46. Facelift, M-paket orginal.
hmm tror oxå att det ska vara M i instegslisten.
Man blir ju lite orolig så dom inte bara har satt på m-paketet efter.

Det är så att jag och en kompis ska åka och titta på den här bilen i morgon så vi är ganska nyfikna på hur det egentligen ska vara...

hej och hå snart är det vår :)
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Biderman: om du har en länk så får du nog bättre hjälp.

Instegslisterna brukar ha M. Finns även M-paketbilar som har "Individual" på instegslisterna vilket var valbart om bilen var individualutrustad.

___
//Ulf
Visa användare
45
Ankan343
320 D -13
Jag har bilderna på datorn men man kan väl inte infoga bilder, utan bara länkar här????
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Finns inte bilen annonserad någonstans?

___
//Ulf
Antagligen finns den väl annonserad nånstans, men han vill väl bara inte länka till den.
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Chris87 det är så att jag inte vet hur man länkar hit!!
Annars skulle jag har gjort det för länge sen.

Tack ändå för hjälpen. ska åka dit nu.

Mvh Biderman
An
69
Andreas6019
E46 320iM Touring -02
Ta ut en utrustningslista från någon bmw handlare. bara att gå in och ge dom reg:nr på bilen så får du den. s
Då står allt som satt på bilen när den lämnade fabriken.. tex M-paket
och ofast är det M på instegsliterna. men skulle det vara eftermonterat så märks det ganska lätt för mång som efter monterar sätter inte in svart innertak och mörka lister runt fönster istället för cromade mm
cr
59
cruzing_21
320 E90 M-sport -06
525 Touring M -04
Personlingen tror jag att det är eftermonterat, har sett flera såna lister till salu på nätet.
Biderman: Jag vill ursäkta mig.. När jag läser vad jag skrev så här i efterhand låter det ganska otrevligt.

Vill du veta om det är fabriksmonterat kan du be någon BMW verkstad att skriva ut en utrustningslista på hur bilen var utrustad från fabrik, dvs fullspecifikation.
Visa användare
45
Ankan343
320 D -13
Hej gott folk, jag köpte bilen idag å de stämde....de var inte fabriks monterat M-paket men det är komplett ändå förutom svarta m lister å innertak....i övrigt var de en sjukt fräsch bil å fick den till ett kanon pris så de var värt resan!!! Tack för all hjälp ändå!!!
Bi
229
Biderman
BMW M2 LCI -18
BMW 520d -15
Grattis ankan!

Grymt fräsch bil... Tack för åkturen igår.

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.