AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
830

Erfarenheter framlycktor från Stylexperten?

Pe
90
Penzel
540iA Limo -99
Någon som har erfarenheter av dessa?

Länk

Visa användare
87
M-Blom
318i ///M-sport Sedan -11
525iA ///M-sport Touring -03
tror det är samma lampa 1550 spänn billigare. Länk
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Är skräckexempel på att man inte borde förstöra bilen med att montera dylika ting.
Köp Hella eller beggade facelift istället för plagiat, iofs blir man förskonad från stölder med plagiat så inget ont utan det för nått gott med sig.

///MVH Hasso
Länk
Mattias_johan
Hasso: Är ju helt upp till vad man vill ha för någon stil på bilen.
Det som är lurigt med begagnade facelift är att en stor del av det som säljs begagnade är stöldgods.
Varför skulle annars någon plocka bort strålkastarna från sin bil för att sälja dem?
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Captur Intens II-19
Mattias
Om man lagt ned så mycket jobb på sin 540 som Penzel gjort så monterar man bara inte fula plagiat som enbart förstör utseendet.
Lär mig gärna nått mig jag redan inte vet, men visst har du rätt att det stjäls en hel del, men det mesta stannar inte i Svedala.
Och det finns även sånt som inte är stöldgods mig vetligen till salu för en vettig peng.

///MVH Hasso
Länk
Pe
90
Penzel
540iA Limo -99
Du har alldeles rätt Hasso! Tyvärr har "lädret" blivit blivit så tunnt pga alla grejer jag köpt till 540:in! Bara som en räkning från det lokala Bmw på ca 11000:- +moms där man köpt "tråkiga" grejer:) Nya gummilister till dörrarna, div. nya klips, generator etc!
Köpte iaf CCFL ringar från stylabilen! Får duga till man har "svartat" ihop lite mer kulor:)

MVH
Penzel

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.