AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
2.470

Min 750 på en Dansk sajt utan min medvetande

Sida 2 av 2
M6
5.185
M635 forever
Swe E24 M6/M635 register

E24 M635Csi -84
E34 535i -92
E87 120D -08
E61 535D LCI -08

BMWCS #5984
BMWSC #481

Jag skulle definitivt inte tycka om att någon använder sig av bilder på min M635:a,och sedan utger sig för att vara ägare till bilen....än mindre om de utger sig för att vara jag!!!
Mailbomba moderatorn om du tycker att det känns obekvämt!

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

alain: på länken i ditt första inlägg så står strax under bilderna "Ejer" vilket betyder ägare på danska. Klickar du på "Alain" så får du lite info om användaren, t ex att han registrerat sig 12 maj 2007. Det finns även en länk till din sida på garaget. Längre ner på denna sida så finns info att han även har en Golf.

Kontakta dom som driver sajten är mitt tips.

___
//Ulf
alain
programmer:
Nu har jag och min son skrivit på Danska eftersom han kan det, och länmade en överklagelse till moderater som kommer att titta min sida (original) och göra ett jämförelse med den bedragaren sida och se att den är inte hans bil och kommer att ta bort den.
dom garanterar svar inom 48 timmar.
i morgon kommer jag också att ringa till dom.
återkommer med resultat.
Tack för hjälpen.
MVH ((Alain))

bromsningen är första tecken på rädsla !!!

Länk
Si
3.020
Sim
F11 530dA
i3
Kontakta mig om det är något, förstår 100 % danska och svenska. Bor i Köpenhamn numera..

;-)

BMW - Freude Am Fahren

//Simon
alain
sim:
det jag skulle vilja du gör åt mig är att om du kan gå in i sajten och skälla på honom som fan där alla kan läsa det.
kanske fler som snår andras bilder och namn inser att det är ingen ideer att göra det.
Oavset hur lång tid det tar, saningen kommer alltid fram.
Tack för hjälpen.
MVH ((Alain))

Länk
alain
Jag har ringt till polisen för höra lite gran vad dom säger om det och får lite mer kött på ben.
Dom kalla deta för intrång och stölt av datafiler och förfallskning av personligt indentitet. ingår i samma spalt som allvarligt brott.
straff på det. böter och fängelse.
Jag får avakta och se om sajten tar bort hans sida och han får lära sig någonting av det.
((Alain))

Länk
alain : Hoppas det går bra för dig! Brottsrubricering i all ära men enligt min erfarenhet är det väldigt svårt att driva liknane mål.

Det råder dock ingen tvekan om att bilderna som alain-dansken har på sin sida är dina!
alain
Jag tror inte att jag vill driva detta, det jag vill är att han blir avstängt från den Dansk sajt.
Jag har skickat till deras admin min adress på autopower även på garaget.org med mina bilder och text
Jag hoppas att det räcker för dom för att ta bort bedragare.

Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.