|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
dieselmeken: har du köpt ögonlock? annars har jag ett par oanvända liggandes. /pizza |
|
|
Ja det är inköpt ögonlock. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Blackline-baklampor är klockrent. Monterade på min touring nu ikväll och det gör baken såå mycket bättre. Imorgon trotsar jag vintern och sätter på 19" stjärneker 230 :) /Micke |
|
|
Här e lite vad jag har gjort på min E90 Länk Vad tycks? |
|
|
ser helt OK ut. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| looking good :D gillar verkligen dem där fälgarna | |
|
Såja, nu var mina grejjor på väg från USA, väntar med spänning. Att mäta är att veta MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Nu var grejjerna hemma, CSL fälgarna var riktigt läckra. Iväglämnat till kompisen för lackering. Med facit i hand skulle man nog köpt däcken i USA med. Att mäta är att veta MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Lite update om någon är intresserad. Fälgar + svarta njurar på så länge Länk Länk Länk Länk Att mäta är att veta MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| Snygga fälgar! Varför har du inga M-märken på fälgarna, jag fick med dem i leveransen. | |
|
Jag fick ta mina originalemblem. Velocity skickade inte med något + att det inte är en M, Helst skulle det stå " dieselpower" Att mäta är att veta MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
la upp lite fler bilder tagna med min finkamera Canon EOS400D Länk Att mäta är att veta MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| Snyggt stylad. Svart grill är riktigt fint... | |
|
Nu är det nära, fronten är demonterad och jag har börjat såga i den för att få fast den nya underdelen. Nu sitter den nya delen på plats och i dag Torsdag ska det spacklas upp samt lackeras. Montering sker förmodligen i helgen. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
Så, då var den klar. Länk Länk Länk KOm gärna med kommentarer. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| Ser riktigt bra ut, gav dig en 5:a... =) Synd bara på baklyktorna, varför byter du dem inte? Kanske är på g? | |
| Snygg bil! Speciellt fronten. Men om man ska vara kritisk; För små fälgar och ögonlocken tillhör 90-talet...men baklyktorna funkar, tycker jag :) | |
| blev riktigt snygg men personligen gillar jag kromade njurar mer :D | |
|
ACS fronten är världsklass men varför inte bakkjolen & sidokjolarna? Kasta ögonlocken.. Lysenas kantiga linjer matchar ju ACS delarna.. Med ögonlock ser det ju ut som en e39? Mmm Coupe |
|
|
Hujeda mig va snygg. Fronten is da shit ;) Mycket snygg. Håller med Anders. Just nu är den lite framtung :) Räjs fram, Svensson bak |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.