|
Sida 1 av 3
|
|
|---|---|
|
står i valet & kvalet vad jag ska göra med min 330 diesel för att få den lite mer personlig. Min e46 såg ut så här Länk Har funderingar nu påE90:in, men vill inte att det blir för mycket. Tips & råd emotages tacksamt. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren | |
| har du bilder på din e90?? | |
|
Länk Länk Länk sådär. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| till att börja med had e jag bytt fälgar..sedan kanske till blackline bakljusen samt en hartge läpp till fronten och en läpp till bagageluckan | |
|
M-sport pkt på E90 är snyggt, men kanske dyrt att eftermontera ? Blackline bakljusen är givna, de lyfte verkligen min Mysticblå 318d-06 På fälgfronten gillar jag både 17" & 18" E90 M-sporthjulen, skall man frångå orginal är jag svag för AC Schnitzer designen i 19" Länk BMW CS #5139 |
|
|
Det är vintehjulen som sitter på, 19" blir det, kollar på olika alternativ där. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| M-sport pkt kostar 12000 kr bara delarna, sen tillkommer ju lack. | |
| Glömde, börja med shadowline baklysen, det gör stor skillnad. | |
| Länk detta är hartge läppen till fronten... kör på den istället för m-pkt | |
|
Rieger? Väl extremt för en gammal gubbjävel som jag eller?? E46:an hade Rieger, det var en "blickfångare" iaf. Tack för alla tips ni ger mig, tack tack Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
|
TIPS 1: Nya M3-speglarna. Diskreta men grymt snygga! TIPS 2: 4-utblås? |
|
| dieselmeken.. har du bestämt dej för nåt?? | |
| Rieger är inte bara extremt, det är dessutom horribelt osmakligt, om jag får tycka till. Tycker jerrys förslag låter OK, kanske t.o.m. 20" om du verkligen vill fylla hjulhusen... | |
|
går i valet & kvalet, kollade in en firma i USA som hade lite fina diskreta grejjer. Får se var det hamnar till sommaren. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| lite ideer ;) Länk | |
|
sådärja, nu börjar det fixa till sig. Fälgarna blir dessa Länk Därefter lite mjuk styling, svart grill,splitters,liten bakvinge. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| det låter som ett väldigt bra val du gjort :D | |
|
fick just mail, mina fälgar är på restorder, 4-5 veckor bort, men den som väntar på något gott...... Här är lite bilder på resten Länk Länk Länk Länk Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| ska du göra nåt me inredningen??? tänkte då t.ex andra pedalr och knopp och annat smått o gott? | |
|
nej inget med inredningen ännu. Att mäta är att veta Min verkstad Länk MVH Göran dieselmeken Lindgren |
|
| Dieselmeken; Din bil är vacker och ännu vackrare kommer den att bli med csl fälgarna och de andra "tillbehören"! Men ska du inte satsa på blackline baklyktorna!? Tycker de gör extremt mkt på e90:n - såg en e90 idag med 19 csl och blacklinelampor; dödligt vackert! =) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.