|
|
|
|---|---|
|
www.klearz.com kan göra glas om de får in motsvarande 20 kunder. Priset på E24glasen ligger på 70$+ frakt. Intresserad? | |
|
Intresserad absolut // Bror |
|
| Är det endast blinkersglas? | |
|
är det dessa? Länk eller Länk |
|
|
lillethom: Nej Länk Fast vitt plastglas |
|
| Ok. Jag är intresserad,men ska man vara 20st så tar det väl en stund innan man kan montera dem. Har du många intressenter? | |
| Dom går ju på 4 papp styck hos BMW om jag kommer ihåg rätt | |
| Jag är med | |
|
Jag är med |
|
| Då är vi ju 4. Är det bara vi som har matta glas o stenskott,eller köper folk på bmw pga dålig piratmarknad? Tycker att inlägget talar om vad det gäller och schyssta glas är ju inte fel när bilen för övrigt ska vara i topp. | |
|
Tjenare! Jag är ev. på. (kommer nog ta en stund tills vi är 20 så jag hinner..) Min bil går inte alls bra nu och det verkar vara ett stort problem. Känns onödigt att köpa grejer för utseendet när den inte fungerar. läggerl ite vikt vid funktion först :-) När ni är 19 st så skicka ett mail till mig om jag inte har koll själv så ser vi. Kolla med HannesL. Han har hand om E31 träffen och har ett bra ägar register. |
|
|
Hej, är det bara till främre blinkers ? Byter man till vita fram ska det vara vita på sidan, tillverkar dom det ? Isåfall är jag intresserad. |
|
|
840Milges: du har en poäng där faktisk, kan se mesig ut med vita fram sedan gula glas"plast" på sidan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.