|
|
|
|---|---|
|
Denna bil kan nog få en och annan att klia sig i svålen.... Länk Länk | |
|
Snyggt bygge! 250 hk tillsammans med trumbromsar och positiv camber känns ju ganska ...... udda ;) |
|
|
Glöm inte att kolla båda länkarna, en filmlänk och en ensam längst ner i inlägget till bilder på bygget. |
|
| Fan så fränt, jag gillar såna stolleprov. | |
|
Riktigt fräckt! Knappast vad man förväntar sig av biltypen! |
|
|
Ja jäklar vilket tok, åka med? Nej tack. Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
Skapligt säkra snubbar. Riktigt fint bygge, jag är verkligen imponerad. Kolla in tillverkningen av fälgarna, det var ju bara en av detaljerna som var skapligt bra gjorda. Bättre än ny. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Om jag förstått det rätt så har de gjort alla möjliga knep för att kamoflera de moderna delarna för att se ut som de var bilens ursprungliga. T ex moddat/kamoflerat själva toppen. Likaså har de micklat till nåt med styrsystemet så de kan få "random missfire" på tomgång, så att motorn låter som en riktigt gammal ojämt puttrande motor. |
|
|
Fullständigt godkännt! Skönt att höra när han varvar, ljudet känns bara en aning fel :-D Mer sådant vill vi se! vacker förare ska ha vacker bil:) mvh Fredrik |
|
|
En riktig sleeper i ordets bemärkelse !! Undrar om däck och bromsar klarar av effekten ? |
|
|
Gjutit egna fälgar, om inte annat så har det har väl kostat en M3 att bygga den! Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
| Är nifab auktoriserade? | |
|
Svarade i fel tråd, ber om ursäkt. Rå bil för övrigt :) |
|
|
Riktigt sjyst bygge!! Alltid kul med lite annorlunda skapelser. "Vilken är din favorit-pedal?" |
|
Transocean |
Bästa bild måste nog vara # 191 där A-Forden jagar den gula Ferrarin.... |
|
Vilket garage! Vilken bilpark! Dom har även justerat Bentlyn som Juha Kankkunen åker "jättefort" med på is. www.mat.fi Länk Last night I dreamed I ate a ten-pound marshmallow, and when I woke up the pillow was gone. |
|
|
hahahaha kanske en nordisk bonneville salt flats ;) skulle nog dra en del galningar, mig inkluderat! hade en passat 76:a en gång i tiden och tog ut den på en blank is med gamla dubbdäck... tog upp den i 80-100 blås och drog handbromsen.... *S* gör aldrig om det spydde som en kalv när bilen slutat snurra.... undrar hur det skulle gått med bentlyn? säger bara en sak jisses vad man snurrar på is... gillar galna saker, inkluderat forden.... man lever bar en gång varför inte ha skoj då? Bilar med motorer över 8 liter är för män! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.