|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk | |
|
Shit! Ibland undrar man om internet verkligen tillför något....;() Vilken tomte, känns som en sån där kille som aldrig kommer få ett körkort och istället lever ut det hemma hos mamma... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
Tyckte varvstoppet gick i lite för tidigt... Mvh Jens |
|
|
Telefonsamtal till skroten: -Jag behöver ett instrumenthus med varvräknare och en hastighetsmätare som går minst till 240 km/h. -Ok, bilmodell och chassienummer? -Öhh...nej...Det spelar ingen roll, för det är till ett amatörbyggt fordon.. |
|
| Man skall aldrig plåga en bil på det viset med helt kall motor... | |
|
Haha vilka sköna snubbar de finns! |
|
| Internet är en ypperlig källa att få en att känna sig helt normal.... | |
|
Helt underbart!! tyckte hastighetsmätaren rörde sig lite väl fort bara :-) undrar vilken utväxling högsta växeln hade och hur MÅNGA växlar det fanns? |
|
|
haha,precis....å sen lät de som varvet va lika högt vid 3000 som de var strax innan varvstoppet! :-) Om du tyckte hastighetsmätaren rörde sig snabbt uppåt så va väl varvräknaren värre(om man ser till den normala skillnaden) måste vart sjukt mycket pulver under den där huven :-) |
|
| Loool innan kom männen i de vita rockarna och låste in såna här typer:) hADE jag haft såna motorljud i min e30 hade jag skrotat eländet:) | |
|
Haha, va ä det frågan om.....:-) Verkar ju vara två högerhänder.......roligt att två personer kan ha så kul..........:-) Mvh Henke |
|
|
Ja, det krävs 2 knäpp skallar för att köra sådan bil! :) BMW - Beroende Med Wilja! |
|
|
Ha ha ha helt underbart med människor som bjuder på sig själva för andras nöje. Tack för att ni finns! mvh Daniel |
|
| very nice. | |
|
Kul, ler fortfarande:) Sköna snubbar Mvh. Richard |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.